Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از کاربرد بازی‌های شناختی این شرکت به صورت مسابقاتی در مدارس جهت ارزیابی و سنجش پارامترهای توجه، تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: حوزه فعالیت این شرکت دانش‌بنیان در زمینه‌های علوم شناختی، روان‌شناسی، تحلیل داده‌ها، هوش‌مصنوعی و بازی‌سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دکتر هادی مرادی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: بازی‌های شناختی شرکت در قالب بسته‌هایی در بستر وب و به‌منظور ارزیابی و ارتقای عملکردهای شناختی برای مشتریان ارائه می‌شود.

وی افزود: این بازی‌ها به‌صورت مسابقاتی در مدارس جهت ارزیابی و سنجش پارامترهای توجه، تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این بازی‌ها برای کودکانی که دارای اختلال‌هایی مانند اختلال یادگیری یا بیش‌فعالی و کمبود توجه بوده‌اند در قالب پکیج‌هایی برای ارتقای عملکردهای شناختی آن‌ها ارائه شده و در کلینیک‌ها استفاده می‌شود.

مدیرعامل این شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در توضیح مزایای رقابتی شرکت اظهار کرد: بازی‌های شناختی که توانایی ارزیابی را داشته باشند، عمدتاً تولید خارج بوده و با حداقل هزینه هم گران هستند، محصول این شرکت نسبت به محصولات مشابه هزینه کمتری دارد.

دکتر مرادی خاطرنشان کرد: همچنین محصول‌های خارجی وضعیت کاربران را با جامعه‌های نرمال شده در خارج از کشور مقایسه می‌کنند که ممکن است تفاوت‌هایی با جامعه ایرانی داشته باشند، اما محصولات شرکت ما وضعیت شناختی افراد را بر اساس افراد در جامعه ایرانی سنجش می‌کنند که این خود می‌تواند مزیت رقابتی ما نسبت به محصولات مشابه شناختی خارجی باشد.

وی در ادامه افزود: در کلینیک‌ها برای ارتقای علمکردهای شناختی مراجعین از محصولات مشابه خارجی استفاده می‌شود که علاوه‌بر هزینه‌های بسیار بالا، صرفاً فقط برای مراجعین حضوری کلینیک قابل استفاده است. اما محصول شرکت ما، علاوه‌بر هزینه بسیار کمتر نسبت به رقبای خارجی خود، گرافیک جذاب‌تری داشته و مراجعین می‌توانند هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت آنلاین از خدمات این محصول بهره ببرند.

مدیرعامل این شرکت فناور خاطرنشان کرد: آنلاین بودن مزیتی است که امکان استفاده از محصول را در همه زمان‌ها برای مراجعین فراهم می‌کند و درمانگران نیز به‌صورت آنلاین می‌توانند فعالیت‌های انجام شده مراجعین را مشاهده کنند و این امکان استفاده روزانه توان ارتقای مراجعین را افزایش می‌دهد که در محصول‌هایی که تنها به‌صورت حضوری و فیزیکی قابل استفاده هستند، به هیچ عنوان مشاهده نمی‌شود.

دکتر مرادی با اشاره به این‌که در سال‌های ابتدایی بیشتر موارد تحقیقاتی پروژه‌ها بررسی و اصلاح شد، گفت: محصولات شرکت ما به‌تازگی به بازار مدارس و کلینیک‌ها وارد شده است و با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده تا ۱۸ ماه آینده می‌توان به ۱۰ درصد بازار قابل دستیابی، دسترسی پیدا کرد.

وی با تأکید بر این نکته که بازی‌های شناختی این شرکت در حوزه توجه، تمرکز و حافظه بر مبنای تست‌های استاندارد جهانی طراحی شده‌ و فرافرهنگی است، خاطرنشان کرد: این محصولات قابلیت استفاده در بازارهای کشورهای فارسی‌زبان و خاورمیانه را به‌صورت عمده دارد و این محصول توانایی استفاده در سیستم‌های آموزشی مدارس خارج از کشور را نیز داراست.

مدیرعامل این شرکت فناور با یادآوری این نکته که شرکت‌های حوزه فناوری‌های همگرا به تخصص‌های مختلف نیاز دارند، گفت: دسترسی به افراد مناسب و کارآمد برای شرکت‌های این حوزه مشکل است. همچنین تعاملات میان این افراد با یکدیگر گاهی به دلیل این‌که از حوزه‌های مختلف وارد می‌شوند، به چالش می‌رسد. به همین علت بهبود مهارت‌های نرم و ایجاد امکان همکاری بسیار مهم است.

مرادی در توضیح چالش‌های کسب وکاری که این شرکت با آن‌ها مواجه شده است، گفت: تعامل با حوزه‌هایی با تخصص‌های متفاوت و عدم توانایی درک یکدیگر و ورود به بازارهای ناشناخته از جمله چالش‌های کسب وکاری شرکت ما بود. این شرکت برای حل این چالش‌ها از روش‌هایی مانند آشنا شدن با حوزه‌های جدید، استفاده از افراد آشنا به آن حوزه در تیم، تعامل جدی با مشتریان در بازارهای جدید، سعی در ایجاد درک متقابل و گاهی جایگزینی افراد بهره برده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علوم شناختي بازي کودکان و نوجوانان پارک فناوری دانشگاه تهران دانش بنیان دستاوردهای فناورانه 1400 مدیرعامل این شرکت بازی های شناختی تمرکز و حافظه شرکت ما بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟

 نمایشگاه خودرو پکن که پنجشنبه افتتاح شده بود روز گذشته با رونمایی از تیگو 9 پلاگین هیبرید، محصول هوشمند چری، ابعادی جهانی پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، نمایشگاه خودرو پکن 25 آوریل 2024 با حضور چری با موضوع «انرژی جدید، محیط‌زیست جدید، عصر جدید» افتتاح شد. در طول نمایش، داستان برند خانواده تیگو با تمرکز بر فلسفه اصلی «فتح با تو؛ نگهبانی عشق» آشکار شد.

در این رویداد نمایش جهانی Tiggo 9 PHEV توجه بسیاری به خود جلب کرد. تیگو 9 به‌ عنوان محصول سنگین‌وزن جدید چری در سال 2024، اولین حضور خود را در نمایشگاه خودرو پکن تجربه کرد. 

این محصول به‌ عنوان رده‌بالاترین مدل در خانواه تیگو، به اندازه بزرگ‌تر، عملکرد قوی‌تر و تجربه لوکس‌تر تکیه می‌کند تا سری Tiggo را به چالش بکشد و استانداردهای لوکس را دوباره تعریف کند و محرک ادامه روند صعودی برند باشد.

میراث طراحی شکیل

تیگو 9  مفهوم طراحی مناسب خانواده را با شکل کلی پایدار و شکیل به ارث برده است. جلوپنجره الماسی، چرخ‌های بزرگ و چراغ‌های عقب از نوع جلویی حس طراحی آن را برجسته می‌کند.

فضای داخلی کابین خلبانی پیچیده با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی دارد که با صفحه کنترل مرکزی بزرگ هماهنگ شده و حس قوی‌ای از تکنولوژی و تجمل  ایجاد می‌کند. 

محصول جدید چری مجهز به نسل جدید ابر هیبریدی Q-POWER چری است که از مزایای قدرت قوی، مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است. مصرف سوخت این سری تنها 5.2 لیتر در هر 100 کیلومتر و برد جامع آن بیش از 1400 کیلومتر است.

این محصول 30 تا 80 درصد باتری را در 20 دقیقه شارژ می‌کند؛ این اولین بار است که حداکثر توان 6.6 کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای می‌دهد و سناریوهای استفاده از وسایل نقلیه در فضای باز را بسیار غنی می‌کند.

تیگو 9  مجهز به رانندگی خودکار سطح L2.5، با 19 عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است. در عین حال، تیگو 9  با استاندارد ایمنی پنج‌ستاره عرضه می‌شود؛ بیش از 85 درصد از خودرو از فولاد با مقاومت بالا استفاده می‌کند که استانداردهای ایمنی پنج‌ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را برآورده می‌سازد.

ایمنی هوشمند خودرو لاکچری

تیگو 9  یک شاسی‌بلند پرچمدار است که لاکچری، هوشمندی و ایمنی را ادغام می‌کند و با دقت برای حرفه‌ای‌های سطح بالا که کیفیت زندگی عالی را دنبال می‌کنند ساخته شده است.

این خودرو از کلیدواژه‌های زیباتر، مجلل، هوشمندتر و دوستدار محیط‌زیست برای سفر حمایت و هر سفری را به نماد زندگی باکیفیت تبدیل می‌کند.

تیگو 9  با ویژگی‌های فنی، لوکس و تجاری خود کاملاً نیازهای سفر آنها را برآورده می‌کند و به شما اجازه می‌دهد از لذت سفر باکیفیت حتی در زندگی کاری پرمشغله‌تان لذت ببرید.

در آینده، تیگو 9  به‌روزرسانی و ارتقای محصول ادامه خواهد داد و کیفیت بالاتر و تجربه سفر بهتری را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد.

خانواده تیگو چری؛ باز شدن داستان جذاب برند

داستان برند خانواده تیگو چری با معرفی اولین SUV خود، Tiggo NCV، در سال 2005 آغاز شد. در دو دهه گذشته، سری Tiggo به دلیل کیفیت استثنایی، عملکرد و طراحی شیک، شهرت و تحسین جهانی را به خود جلب کرد.

امروز، در بحبوحه عصر جدید، خانواده تیگو سفری تازه را با هدایت فلسفه اصلی «فتح با تو؛ نگهبانی عشق»، با تعهد به ارائه یک تجربه رانندگی هوشمندتر، ایمن‌تر و سازگار با محیط‌زیست به هر کاربر آغاز می‌کند.

در کنفرانس مطبوعاتی، ژو شائودونگ، مدیرعامل CHERY International BG، سفر 20ساله توسعه خانواده تیگو را بازگو کرد.

او تعهد بی‌وقفه این برند به اصلاح و تکامل را برجسته کرد که منجر به تولید محصولات متنوع SUV شد.

ژو تاکید کرد که سری تیگو مورد علاقه خانواده‌هایی است که پیشرفت شغلی و عزیزان‌شان را در اولویت قرار می‌دهند. این کاربران پیوسته در تلاش برای ایجاد شرایط زندگی بهتر برای خانواده‌های خود هستند و روح شعار خانواده تیگو، یعنی «فتح با تو؛ نگهبانی عشق»، را تجسم می‌بخشند. 

همچنین یک کارشناس صنعت در این رویداد خاطرنشان کرد: «تیگو 9 هیبرید پلاگین یک محصول برجسته دیگر از چری در زمینه‌های انرژی جدید است. این محصول نه‌تنها زیبایی طراحی را ارتقا می‌دهد، بلکه به طور اساسی به نگرانی‌های کلیدی مانند برد و کارایی برای کاربران می‌پردازد. این مدل به لطف فناوری پیشرفته قدرت و درک دقیق نیازهای کاربر یک استاندارد جدید برای مدل‌های PHEV ایجاد می‌کند.»

به نظر می‌رسد با عرضه آتی نسخه‌های بنزینی و PHEV خانواده Tiggo 9 در سه‌ماهه چهارم سال 2024، Tiggo 9  آماده است تا بازار SUVهای لوکس را به عصر جدیدی از پیشرفت‌های مبتنی بر فناوری سوق دهد. این راه‌اندازی نیازهای جامع مصرف‌کنندگان را در زیبایی‌شناسی، فضا و عملکرد برآورده می‌کند و فصل جدیدی را برای چری در بازار جهانی SUV رقم می‌زند.

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • هفته زمین پاک
  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید
  • آزمون سراسری برای دواطلبان سیل زده تکرار می شود