Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@22:11:00 GMT

رای مجلس به اصلاح تعرفه گازبهای تاسیسات گردشگری

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۴۴۷۷

رای مجلس به اصلاح تعرفه گازبهای تاسیسات گردشگری

معاون گردشگری کشور از رای مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس به اصلاح تعرفه گازب‌های تاسیسات گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی در بودجه ۱۴۰۱ خبر داد. معاون گردشگری، علی‌اصغر شالبافیان بیان کرد: «بند پیشنهادی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر لزوم اصلاح گازب‌های تأسیسات گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی و محاسبه آن براساس نرخ خدمات که قبلاً به تصویب کمیسیون تلفیق رسیده بود، امشب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او به همفکری و کمک‌های بخش خصوصی گردشگری از جمله جامعه هتلداران، اقامتگاه‌های بوم‌گردی همچنین فعالان صنایع‌دستی در این خصوص اشاره کرد و گفت: «براساس قانون بودجه ۱۴۰۰ تعرفه گازب‌های واحد‌های مذکور براساس متوسط نرخ خوراک پتروشیمی محاسبه می‌شد که این موضوع موجب افزایش چشمگیر هزینه گازب‌های این واحد‌ها شده بود.»

معاون گردشگری با اشاره به پیگیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مساعدت نمایندگان کمیسیون تلفیق، تصریح کرد: البته نهایی شدن این موضوع نیاز به تأیید شورای نگهبان دارد که امیدواریم از سال آینده این دغدغه فعالان به طور کامل مرتفع و گازب‌های واحد‌های مورد اشاره بر اساس تعرفه خدمات محاسبه شود.

منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس خبرگان صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»

 اختصاص کد تعرفه ملی برای انواع محصولات صنایع دستی، تدقیق در احصای آمار صادرات این محصول را به دنبال دارد و موجب افزایش دقت در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و هدف گذاری‌ها در حوزه صادرات صنایع دستی می‌شود.

با توجه به آمار بالای صادرات گیوه به ویژه از مناطق غربی کشور و با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی،‌ کد تعرفه اختصاصی با شرح «گیوه با رویه و زیره از جنس منسوج» در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۱۴۰۳ ایجاد شد.

صادرکنندگان از این پس،‌ می‌تواندد کالای مذکور را با کد تعرفه اختصاصی آن در گمرک اظهار کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه