Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:53:28 GMT

وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرارگاهی است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۴۴۷۸

وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرارگاهی است

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با حضور آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد رضایی معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و جمعی از مسئولین استانی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه با تأکید بر اینکه حرکت انقلاب اسلامی ایران در ادامه‌ی حرکت انبیا الهی به‌خصوص پیغمبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم و ائمه اطهار علیهم‌السلام است، بیان داشت: ما در حال تمدن سازی هستیم تا انقلاب اسلامی ایران به دولت کریمه‌ی حضرت حجت اروحناه فداه وصل شود.

وی بابیان اینکه شرط معیت امام معصوم «اطاعت» است، گفت: اگر ما مطیع امام نباشیم معیت ایشان نصیب ما نخواهد شد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به آیه ۶۹ سوره مبارکه نساء که می‌فرماید: «وَمَنْ یُطِعِ اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَأُولَٰئِکَ مَعَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ مِنَ النَّبِیِّینَ وَالصِّدِّیقِینَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِینَ»، اظهار داشت: این چهار گروه که عبارت‌اند از: پیامبران، صدّیقان، شهدا و صالحان هرکدام یک رهبر دارند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه افزود: سیدالنبیین؛ حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم، سیدالصدیقین؛ حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، سیدالشهداء حضرت امام حسین علیه‌السلام و سیدالصالحین؛ حضرت حجت سلام‌الله‌علیه است.

وی در بخش دیگری بابیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ولیده انقلاب است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی طی این سال‌ها بدون حاشیه، بدون وابستگی به جناح و افراد و به‌صورت مستقل در راستای اهداف انقلاب و مأموریت‌های خود عمل کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هماهنگی و قرارگاهی است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید از هرگونه موازی کاری در بین دستگاه‌های استان جلوگیری کند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید فضا را برای حرکت‌های مردمی فراهم کند، گفت: این شورا باید کارهای مردمی را هدایت و مدیریت کند.

وی با تأکید بر اینکه در بُعد دستگاهی نیز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید ظرفیت‌ها و توانایی هر دستگاه را احصا و سپس به‌کارگیری کند، گفت: این امر از موازی کاری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز تشخیص خوب موضوع و به‌موقع عمل کردن را یکی دیگر از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: غیر از موضوعات ملی و مذهبی گاهی در بعد منطقه‌ای و استانی نیز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان باید اقدام و عمل به‌موقع داشته باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید به سیاست‌های رهبر معظم انقلاب در موضوعات تبلیغی و فرهنگی توجه کند، اذعان داشت: جهاد تبیین یکی از موضوعات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با تأکید اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه «گام دوم» خود نیز به آن توجه کرده‌اند، گفت: بخش اول این بیانیه به تبیین مسائل انقلاب می‌پردازد و بخش دوم به تشریح مسائل آینده اختصاص دارد.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز در خاتمه بابیان اینکه در جهاد تبیین نباید به مسائل سطحی پرداخته شود، گفت: مقصود رهبر معظم انقلاب از جهاد تبیین پرداختن به مسائل انقلاب و دستاوردهای آن می‌باشد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و تلاش‌های جناب آقای حسین کاشانی پور تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا ابراهیمیان به‌عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز معارفه شد.

کد خبر 5435307

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله حسینی همدانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز نماینده ولی فقیه در البرز ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل واکسن کرونا عکس استانها خراسان رضوی گرگان جهاد تبیین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آیت الله حسینی همدانی رهبر معظم انقلاب انقلاب اسلامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵  شبکه خوزستان گفت: از بامداد امروز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آغاز شد.

حجت الله دهدشت افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس دراستان خوزستان در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:تبلیغات نامزد‌های انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ٢۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد