Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@22:23:54 GMT

مادر قربانی خانه وحشت در دادسرای جنایی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۴۵۲۱

مادر قربانی خانه وحشت در دادسرای جنایی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، پرونده خانه وحشت همچنان در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است. پرونده‌ای که از روز پانزدهم آذرماه امسال و با پیدا شدن 2دختر فراری که ماه‌ها در خانه‌ای واقع در حوالی خیابان قزوین زندانی بودند آغاز شد.

این تنها کشف مأموران نبود و وقتی آنها قدم در اتاق خواب این خانه گذاشتند در آنجا جسد دختری را که مشمع‌پیچ شده و ماه‌ها از مرگش می‌گذشت دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مردی به نام سعید که همراه با خواهرش ساکن این خانه بودند دختران جوان را فریب داده و به خانه‌شان می‌کشانند و در آنجا زندانی می‌کنند.

شواهد نشان می‌داد جسد کشف شده نیز متعلق به یکی از همین دختران است. 2دختری که در خانه وحشت زندانی شده بودند وقتی تحت بازجویی قرار گرفتند اسرار تکان‌دهنده ماه‌ها اسارت‌شان در آنجا را بازگو کردند. با وجود این هنوز هویت جسد کشف شده در آنجا معلوم نبود.

وقتی صاحب‌خانه تحت بازجویی قرار گرفت حاضر نشد قتل دختر جوان را به‌عهده بگیرد و قتل را به گردن دخترانی که در خانه‌اش بودند انداخت و گفت آنها او را کشته‌اند. این در حالی بود که 2 دختر نجات‌یافته مدعی بودند سعید با همدستی خواهرش دختر جوان را که لهجه مشهدی داشته به قتل رسانده‌اند.

تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا اینکه با کشف یک شماره تلفن در خانه وحشت تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد. این شماره تلفن متعلق به زنی بود که می‌گفت ماه‌ها قبل دخترش از مشهد به تهران آمده است. بازپرس جنایی با گمان اینکه مقتول ممکن است همان دختر مشهدی باشد به تحقیقات بیشتر در این‌باره ادامه داد و مدتی بعد نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای نشان داد مقتول همان دختر مشهدی به نام محبوبه است.

در این شرایط بود که صبح دیروز مادر مقتول به دادسرای امور جنایی رفت و وقتی در برابر بازپرس محمد وهابی قرار گرفت خواستار قصاص قاتل دخترش شد. او گفت: وقتی دخترم به تهران آمد چند مرتبه با من تلفنی صحبت کرد و دیگر از او بی‌خبر بودم. نمی‌دانستم در این مدت چه بلایی بر سرش آمده تا اینکه سرانجام فهمیدم محبوبه در خانه وحشت به قتل رسیده است. حالا هم قاتلش باید قصاص شود.

براساس این گزارش، هم‌اکنون 2متهم این پرونده در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.

منبع: همشهری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آدم ربایی تجاوز قتل خانه وحشت خانه وحشت ماه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی

دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه مدیران و معاونین سازمان صمت استان، تعزیرات حکومتی تهران و سازمان غذا و دارو با حضور در شرکت‌های داروسازی «توفیق دارو» و «خوارزمی» از خطوط تولید و آزمایشگاه‌های مختلف این دو مجموعه بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در حاشیه این بازدید ضمن تبریک و تهنیت روز کارگر و معلم اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که سال جاری را با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری کردند همچنین حسب دستور رئیس قوه قضاییه به منظور حمایت از تولید، امروز از دو شرکت داروسازی توفیق دارو و خوارزمی که از جهات مختلف برای نظام جمهوری اسلامی ایران ارزشمند هستند بازدید به عمل آوردیم.

وی افزود: در قوه قضاییه دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در دادگستری‌های تمام استان‌های کشور فعال است تا از واحدهای تولیدی و صنعت گران حمایت شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز با مسئولان و مدیران این شرکت‌های دارویی اعلام کردیم که مطالبات، مسائل و مشکلات موجود را به صورت مکتوب به دبیرخانه واحد اقتصاد مقاومتی دادسرای تهران ارائه دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن در جهت پیگیری و رفع آن‌ها اقدام کنیم.

دادستان تهران درباره مشکل اعلامی طولانی شدن ترخیص مواد اولیه گفت: فرایند اداری ترخیص مواد اولیه را با قید فوریت بررسی و مرتفع می‌کنیم همچنین در جهت حل مشکل فرسودگی ماشین آلات شرکت‌ها از طریق برگزاری جلسه با بانک‌های عامل موضوع اعطای تسهیلات مصوب را پیگیری خواهیم کرد.

صالحی بیان کرد: بیشتر مشکلاتی که دو شرکت داروسازی بیان کردند مربوط به عدم تامین نقدینگی، پرداخت نشدن مطالبات، فرسوده شدن ماشین آلات، کیفیت قیمت گذاری در صنعت دارو، عدم تخصیص به موقع ارزو مشکلات تامین مواد اولیه بود که مقرر شد شرکت‌های داروسازی مسائل مربوط به هر دستگاه را به صورت مجزا اعلام کنند تا پیگیری وجلسات لازم از طریق واحد اقتصاد مقاومتی دادسرای تهران صورت پذیرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: مصوبات حمایتی که در جلسه امروز تصویب شد قطعا در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادسرای تهران پیگیری خواهد شد همچنین متعاقبا جلساتی به منظور پیگیری اجرای مصوبات با مسئولین امر که می‌توانند مشکلات این واحدهای تولیدی را رفع کنند در دادسرای تهران برگزار خواهیم کرد و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، موانع پیش روی این واحدهای تولیدی را در خصوص چالش‌هایی که مطرح کردند؛ به حداقل می‌رسانیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • اصطلاح حشاشین مربوط به ترور فرماندهان صلیبی است
  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی