Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرمانده جنگ نوین گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: ۷۱ هزار دُز واکسن کرونا در مرکز تجمیعی فجر بروجرد توسط گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تزریق شد.

سردار حجت اله صالح نژاد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در ۲ سال پیش قرارگاه تاکتیکی پدافند زیستی با هدف ساماندهی گروه‌های جهادی و بسیجیان برای مقابله با ویروس منحوس کرونا تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قرارگاه تاکتیکی پدافند زیستی گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت سپاه همزمان در بروجرد و استان لرستان و پنج استان دیگر کشور در امر گندزدایی و ضدعفونی معابر و رفع آلودگی حضور فعال داشت.

فرمانده جنگ نوین گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بیان کرد: در راستای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی ۲۴ نفر از نیروهای کادر و وظیفه که در امر واکسیناسیون و پزشکی تخصص داشتند در مرکز تجمیعی فجر حضور دارند و کار تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

سردار صالح نژاد خاطرنشان کرد: ۲ درمانگاه اعتماد و امام سجاد (ع) در سطح شهر بروجرد از ابتدای امسال تاکنون به بیش از ۱۸۵ هزار نفر خدمات پزشکی ارائه داده‌اند.

وی اضافه کرد: برای ارائه خدمات بهتر بهداشتی و پزشکی به مردم، زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع در فاز هشت شهرک اندیشه بروجرد برای احداث درمانگاه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بروجرد انقلاب اسلامی طرح واکسیناسیون کرونا همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا کرونا در ایران جنگ نوین ۲۴ بعثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد