Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@07:09:38 GMT

ببینید | طارمیِ بدشانس ناجی پورتو شد!

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۴۸۸۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های فوتبال پورتو  و ژیل ویسنته در هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند که درخشش ستاره ایرانی مانع شکست پورتو در این دیدار شد.

تیم پرافتخار جهان مشتری مهدی طارمی شد | آخرین فرصت ستاره ایرانی پورتو برای انتقال بزرگ

در نیمه نخست این دیدار که با حملات طوفانی پورتو آغاز شده بود، ویتور در دقیقه سوم با دریافت کارت قرمز از جمع یاران ژیل ویسنته اخراج شد، این تیم پس ۴۵ دقیقه مقاومت، با تساوی بی گل به استقبال نیمه دوم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ژیل ویسنته برای گلزنی پیش قدم شد و فران در دقیقه شصت و دوم توپش را در چارچوب دروازه پورتو جا داد.

اما در نیمه دوم مهدی طارمی در دقیقه ۵۰ پس از اینکه توپ به شکل عجیبی از دست گلر ویسنته در رفت، در مقابل دروازه خالی این تیم بهترین فرصت را برای گلزنی داشت ولی ضربه پای چپ عجیب او تبدیل به گل نشد تا تماشاگران پورتو از نرسیدن به گل تساوی افسوس زیادی بخورند و واکنش منفی به این اتفاق داشته باشند.

توپی که طارمی به شکل ناباورانه‌ای هدر داد و ضربه او به جای تور دروازه به بیرون رفت

حملات پیاپی پورتو در دقیقه ۶۶ بازهم روی حرکت ستاره ایرانی این تیم نتیجه‌بخش شد و کاری کرد تا آنها گل تساوی را در دو دراگائو بزنند و دوباره اوضاع بر وفق مراد طارمی شود.

مهدی طارمی پس از اینکه در میانه زمین صاحب توپ شد، آن را در اختیار اوتاویو قرار داد و با یک فرار تند و تیز به قلب خط دفاعی ژیل ویسنته خود را در موقعیت خوبی گذاشت که با جای‌گیری مناسب‌اش قبل از حضور در آفساید، پاس چیپ ارسالی اوتاویو را با پرواز بلند و ضربه سر تماشایی به اوانیلسون رساند تا این بازیکن دروازه خالی را باز کند و برای دومین مسابقه پیاپی روی حرکت طارمی گلزنی داشته باشد.

طارمی که انگیزه زیادی برای تکرار گلزنی‌هایش و رسیدن به گل شماره ۱۳ داشت، در دقیقه ۸+۹۰ پاس در عرض به محوطه جریمه ژیل ویسنته را با شوت فنی و دقیق زد، اما با بدشانسی او توپ بازهم تبدیل به گل نشد و به تیرک افقی دروازه اصابت کرد تا آخرین موقعیت بازی و مهاجم ایرانی پورتو به این شکل از دست برود.

کد خبر 660588 برچسب‌ها مهدی طارمی پورتو - لیگ پرتغال خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو لیگ پرتغال خبر مهم ژیل ویسنته مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا نیمه پرحادثه‌ای را مقابل والنسیا پشت سر گذاشت و در نهایت با شکست 2-1 به رختکن رفت.

بارسا ابتدا با گل دقیقه 22 فرمین لوپز پیش افتاد، سپس روی اشتباه مارک آندره تراشتگن بازی در دقیقه 27 به تساوی رسید. تراشتگن هنگام خروج از دروازه در عبور توپ از بالای سر هوگو دورو ناکام بود و این مهاجم به راحتی دروازه را باز کرد. در دقیقه 38 هم روی تکل اشتباه رونالد آرائوخو، والنسیا به یک ضربه پنالتی رسید و گل دوم را په‌په‌لو به ثمر رساند.

بارسا برای جبران نتیجه بازی روی دروازه حریف فشار می‌آورد و به یک موقعیت ایده‌آل  رسید که خروج به موقع دروازه‌بان حریف این فرصت را از تیم میزبان گرفت.

لامینه یامال با استفاده از سرعت بالای خود موفق شد پاس جاسیوروفسکی به سمت دروازه را دریافت کند و به سمت دروازه حرکت می‌کرد که خروج جورجی مامارداشویلی مانع از گلزنی او شد.

بعد از اینکه صحنه مشکوک به نظر می‌رسید و یامال همراه بازیکنان بارسا خواستار بازبینی صحنه شدند، دوربین‌های تلویزیونی نشان دادند که مامارداشویلی خارج از محوطه جریمه با دست چپش روی توپ اثر گذاشته است.

داور پس از بررسی VAR از نمایشگر کنار زمین استفاده کرد و مطمئن شد که این دروازه‌بان برای مهار توپ خارج از محوطه جریمه از دستش استفاده کرده که او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

پس از اخراج مامارداشویلی، خائومه دومنک به جای آندره آلمیدا وارد زمین شد تا درون دروازه والنسیا قرار بگیرد. بارسا در وقت‌های اضافه اعلام شده به دلیل این اخراج فشار روی دروازه تیم 10 نفره را افزایش داد اما در نهایت نیمه با برتری تیم میهمان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد