Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@22:50:02 GMT

دستگیری اعضای باند قاچاق انسان در شهر ری

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۵۱۱۳

دستگیری اعضای باند قاچاق انسان در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۱۱ نفر از افرادی که در قالب باند قاچاق انسان اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی در معابر و اطراف شهرستان ری برگزار شد که در این رابطه ۸۸ نفر از سارقان دستگیر شدند.

وی با اشاره به هدف برگزاری این طرح و ضربه زدن به سازمان جرم در جامعه، گفت: ۸۲ قبضه سلاح سرد اعم از قمه، شمشیر و آلات و ادواتی که بیشتر برای استفاده از زورگیری استفاده می‌شد و ۷ قبضه سلاح گرم، از متهمان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان دستگیری ۱۱ نفر از سارقان حرفه‌ای در بحث قاچاق، اظهار کرد: این افراد به صورت باندی اقدام به انجام اعمال مجرمانه می‌کردند.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان ری با اجرای طرح‌های گسترده انتظامی و پیشگیرانه از جرمی که صورت گرفته از وضعیت قابل قبولی برخودار است و با ۲۴ درصد کاهش وقوع جرم، ثبات امنیت را در این رابطه شاهد هستیم.

به گفته سرهنگ جلیلیان از ابتدای امسال تا به امروز در حوزه استحفاظی شهرستان ری، آمار ۳۶ درصدی افزایش دستگیری سارقان و سرقت‌ها به ثبت رسیده است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت سرقت مسلحانه انهدام باند قاچاق انسان قاچاقچیان دستگیری پلیس اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌