Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:17:34 GMT

دانلود قسمت دوم فصل چهارم جوکر با اینترنت رایگان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۵۱۳۳

دانلود قسمت دوم فصل چهارم جوکر با اینترنت رایگان

دانلود قسمت دوم فصل چهارم جوکر و همچنین دانلود جوکر (فصل های قبل) در ادامه ی این مطلب با پنج کیفیت اصلی تا Bluray و همچنین لینک مستقیم امکان پذیر می باشد. لینک دانلود قسمت 2 فصل 4 جوکر، 8 صبح در روز 9 اسفند ماه منتشر شد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سبزپندار، اگر علاقمند به مجموعه های رئالیتی شو و طنز ایرانی هستید، حتما برای دانلود جوکر و به خصوص قسمت جدید آن یعنی دانلود قسمت دوم فصل چهارم جوکر اقدام کنید!

دانلود جوکر : برای دانلود قسمت 2 فصل 4 جوکر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود قسمت دوم فصل چهارم جوکر

مجموعه طنز جوکر، جدیدترین رئالیتی شو محبوب در بین مردم است که از فصل نخست تا کنون با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه به کارگردانی حامد میرفتاحی و احسان علیخانی می باشد. جوکر در فضایی متفاوت تلاش می کند تا با کمک هنرمندان مطرح و موفق در زمینه طنز، ساعات شادی را برای مخاطبان خود فراهم کند.

مجموعه جوکر در واقع مسابقه ای است که بین شرکت کنندگان آن برگزار می شود. در این مسابقه تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته حضور می یابند و برای خنداندن یکدیگر به رقابت می پردازند. نکته اصلی این مسابقه این است که زمانی که برای خنداندن یکدیگر تلاش می کنند، خودشان نباید بخندند.

درباره مجموعه کمدی جوکر – دانلود جوکر

مجموعه جوکر، اثری در ژانر کمدی و خانوادگی می باشد و در سال 1400 ساخته شده است. بنابراین با دانلود قسمت 2 فصل 4 جوکر و تماشای آن در جمع های خانوادگی خود لحظات شادی را تجربه کنید. بازیگرانی که با دانلود جوکر - فصل چهارم آن ها را خواهید دید عبارت اند از: پوریا پورسرخ، یوسف صیادی، مهران رجبی، یوسف تیموری، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، علی صالحی و بهزاد محمدی. سیامک انصاری نیز میزبان ثابت مجموعه جوکر می باشد.

تعداد زیادی از نمونه های خارجی این نوع مسابقه ساخته شده است و جوکر اولین رئالیتی شو ایرانی در این سبک می باشد و به همین دلیل که جوکر اولین مجموعه در این سبک می باشد برای دوست داران فیلم و سریال های ایرانی بسیار جذاب بوده است.

همچنین یکی دیگر از نکات جذابی که می توانید با تماشای قسمت های قبل جوکر یا دانلود قسمت دوم فصل چهارم جوکر و تماشای آن متوجه شوید، بداهه گویی های هنرمندانی که در این مسابقه حضور دارند که جذابیت این مجموعه را چندین برابر می کنند. جوکر علاوه بر این که نوع مسابقه آن برای بینندگان بسیار جذاب و بوده است، رئالیتی شو بودن آن نیز به محبوبیت و جذابیتش در بین بینندگان و همچنین میزان تماشا و دانلود جوکر افزوده است.

همه چیز درباره ی فصل 5 مجموعه کمدی جوکر

فصل 5 جوکر با حضور هنرمندان محبوب دیگر ضبط شده است و در ایام عید مهمان خانه های شما خواهد بود. به گزارش عوامل سازنده مجموعه جوکر، فصل 5 جوکر آخرین فصل این مجموعه می باشد.

جوکر به علت این که ایده ای نو در بین برنامه ها و رئالیتی شو های ایرانی بود، از شروع پخش فصل اول توانست مخاطب بسیار زیادی جذب کند. همچنین حضور هنرمندان مطرح نیز در جذب مخاطب بیشتر مجموعه جوکر بسیار تاثیرگذار بوده اند. عوامل سازنده جوکر تلاش کرده اند تا بتوانند با ساخت فصل های جذاب تر و خنده دار تر، اوقات خوشی را برای شما در جمع های خانوادگیتان فراهم کنند.

علاوه بر دانلود جوکر و دانلود قسمت دوم فصل چهارم جوکر ، دانلود سریال ایرانی و خارجی یکی از علاقمندی ها سرگرمی های مردم خوب کشورمان است. شما با مراجعه به سایت سبزپندار می توانید تمامی سریال های شبکه نمایش خانگی ایرانی، سریال های خارجی، فیلم های ایرانی و خارجی و رئالیتی شوهایی مانند جوکر را در کیفیت های مختلف و با لینک مستقیم دانلود کنید. همچنین برای راحتی شما عزیزان، سریال ها و فیلم های خارجی با زیرنویس فارسی در سایت سبزپندار قرار می گیرند. می توانید همین الان با ورود به سایت سبزپندار به آدرس Sabzpendar.org برای دانلود قسمت دوم فصل چهارم جوکر اقدام کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانلود جوکر دانلود جوکر مجموعه جوکر رئالیتی شو سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد

دریادار تنگسیری گفت: امروز خلیج فارس اهمیت زیادی دارد. ذاتا خلیج فارس متعلق به ایران و کشورهای همسایه است، اما اسمش را با کسی تقسیم نخواهیم کرد.   به گزارش تسنیم، سردار علیرضا تنگسیری در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: نام بزرگ خلیج فارس در تاریخ ثبت است و کسی نمی‌تواند این اسم را تغییر دهد، باید از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این جشنواره تشکر کرد.   وی افزود: جوانان بدانند ۱۰ اردیبهشت افتخاری برای ایرانیان است، در سال ۱۶۲۲ میلادی دلاورمردان این سرزمین این منطقه مهم را آزاد کردند که افتخارش برای تمام ملت است، دلاورمردان ایرانی جرون را هرمز و گمبرون را بندرعباس کردند و نشان دادند ایران و ایرانی در برابر استکبار از هر نوعش ایستادگی می‌کنند.   فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مردم هرمزگان و بوشهر افتخار دارند با سه دشمن در دهه‌های گذشته مبارزه کرده‌اند هم با امپریالیسم، هم با استکبار جهانی و هم با نوکر استکبار که به تمامیت ارضی حمله کرد مبارزه کردند و به پیروزی رسیدند.   وی تصریح کرد: مسئله فرهنگ مربوط به همه است و افتخار خلیج فارس و این مسئله که «خلیج فارس همیشه ماندن» برای همه ملت است و نمی‌توان آن را با گروه سیاسی و مباحث این چنینی گره زد اینجا مرقد بزرگان ماست ما اینجا هستیم و می‌میریم، پای ما در این سرزمین بند است.   دریادار تنگسیری گفت: امروز خلیج فارس اهمیت زیادی دارد. ذاتا خلیج فارس متعلق به ایران و کشورهای همسایه است اما اسمش را با کسی تقسیم نخواهیم کرد ما با ۱۳۵۵ کیلومتر مرز دریایی طولانی‌ترین ساحل را داریم و اگر جزایر را نیز محاسبه کنیم به ۵۸۰۰ کیلومتر ساحل می‌رسد.   وی تاکید کرد: ما عمیق‌ترین مسیر دریانوردی خلیج فارس را در آب‌های ایران داریم، آبراه بین‌المللی از بین جزایر ما عبور می‌کند، اهمیت خلیج فارس به سهم آن در صادرات نفت و گاز بر نمی‌گردد اهمیت آن بسیار بیشتر است که موجب شده پرتغالی‌ها ۱۱۷ سال اینجا بمانند و نشان می‌دهد خلیج فارس در اختیار ماست و باید از آن برای نسل‌های آینده حراست کنیم.   فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما از همین مرزها دفاع می‌کنیم و محکم پایش ایستاده‌ایم، گذشت زمانی که کشتی نفتکش ما را در زمان طاغوت از می‌گرفتند، امروزه می‌دانند اگر نفتکشی از ما ببرند جبران خواهیم کرد، نفتکش ما را بردند به جایش نفتکش آن‌ها را گرفتیم و مجبور شدند آن نفتکش را آزاد کنند که این یعنی اقتدار ایران و ایرانی. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اینترنت رایگان برای معلم‌ها
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • جزیره ایرانی شیخ اندرآبی
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد