Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش اقلام خریداری شده شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش و جاروبرقی بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

وی ارزش این جهیزیه‌ها را به‌طور میانگین برای هر سری بیش از ۲۰ میلیون تومان عنوان کرد.

وی افزود: همچنین هزار و ۶۷ سری جهیزیه به ارزش ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از ابتدای سال تاکنون به نوعروسان زیر پوشش این نهاد اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون ۶۰۰ نوعروس نیازمند هم در نوبت دریافت جهیزیه هستند که در این راستا امید است که نیکوکاران ما را همراهی کنند.

الهی راد با اشاره به اینکه پارسال به علت شرایط کرونایی کارت خرید اقلام جهیزیه به مبلغ چهار میلیون تومان برای هر زوج در اختیار آنها قرار گرفت گفت: در مجموع به ۷۹۳ زوج زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در این سال کارت هدیه پرداخت شد.

وی گفت: مردم نیکوکار می‌توانند با افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و یا کمک از طریق کد آسان پرداخت #۰۵۸*۸۸۷۷* در تامین جهیزیه زوج های نیازمند سهیم شوند.

استان خراسان شمالی با جمعیت بیش از ۸۶۳ هزار نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در رده آخرین استانهای کشور قرار دارد.

برچسب‌ها بجنورد جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی بجنورد جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی کمیته امداد امام خمینی میلیون تومان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد