Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت شرکت در طرح حمایتی عید تا عید صندوق رفاه ویژه دانشجویان و دانش آموختگان بدهکار برای دومین بار فردا سه شنبه ۱۰ اسفند به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مهلت شرکت در طرح حمایتی عید تا عید ویژه دانشجویان و دانش آموختگان به مناسبت عید مبعث و با توجه به درخواست بسیاری از دانشجویان و دانش آموختگان برای دومین بار تمدید شده بود فردا سه شنبه ۱۰ اسفند به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشجویان و دانش آموختگان گرامی که از تسهیلات و وام‌های صندوق رفاه دانشجویان بهره‌مند گردیده و دارای اقساط معوق می‌باشند به شرح ادامه می‌توانند از مزایای طرح عید تا عید بهره‌مند گردند:

ویژه دانش آموختگان

پرداخت کل بدهی و بهره مندی از بخشودگی صد در صدی خسارت
پرداخت بدهی معوق و بهره مندی از بخشودگی ۵۰ درصدی خسارت
تقسیط مجدد مانده بدهی به تاریخ روز با پرداخت بدهی معوق سررسید شده

ویژه دانشجویان

دانشجویانی که به واسطه عدم تعیین وضعیت بدهی در موعد مقرر مطابق با مقررات صندوق، مجموع بدهی آنان به دین حال تبدیل شده است، در صورت واریز بدهی‌های نقدی (۱۰ درصد، ودیعه مسکن و خوابگاه) امکان تقسیط مانده بدهی به تاریخ روز برای آنان فراهم میگردد.


بخشودگی صد در صدی کارمزد در صورت پرداخت یکجای کل وام‌ها در زمان پایان دوره دریافت وام و تعیین وضعیت بدهی قبل از پایان دوره تنفس ۹ ماهه.

مشمولین این طرح جهت درج درخواست یا مشکل خود از طریق سایت صندوق- تب ارتباط با مسئولین و کارشناسان بخش رفع اشکالات طرح بخشودگی عید تا عید اقدام و با نگهداری کد رهگیری دریافتی نتیجه درخواست خود را از همان مسیر پیگیری کنند.

دانشجویان و دانش آموختگان می‌توانند با مراجعه به پورتال صندوق رفاه دانشجویان به آدرس www.swf.ir نسبت به پرداخت اقساط معوق خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صندوق رفاه دانشجویان طرح بخشودگی دانش آموختگان دانشجویان بدهکار دانشجویان و دانش آموختگان صندوق رفاه دانشجویان عید تا عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزدها تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با بخش خبری ۱۴ سیما در خصوص مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می شود و ثبت‌نام نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در سامانه «داوطلب» نکاتی بیان کرد.

وی اظهار داشت: براساس ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی این امکان برای نامزدها وجود دارد که نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رای معرفی کنند. نمایندگان نامزدها می‌توانند علاوه بر مجریان و ناظران از ابتدای رای‌گیری تا انتهای فرآیند شمارش آراء در شعب حضور داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه این امکان از طریق سامانه داوطلب فراهم شده است، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از نمایندگان نامزدها چند روزی است که آغاز و از طریق پیامک به نامزدها اطلاع‌رسانی شده است.

طحان‌نظیف اعلام کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزدها تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت است که نامزدها از طریق مراجعه به این سامانه می‌توانند نمایندگان خود را معرفی کنند.
وی بر این نکته هم تاکید کرد: باتوجه به اینکه زمان زیادی به روز انتخابات نمانده و کارت‌های نمایندگان باید صادر شود، این مهلت تمدید نخواهد شد.

گفتنی است؛ مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۱۵ استان کشور و در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد که ۹۰ داوطلب برای ۴۵ کرسی مجلس به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

کد خبر 751538

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فردا آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها در سامانه «داوطلب»
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز