Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محی‌الدین امینی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص کمبود برخی اقلام دارویی در مراکز زیر پوشش شبکه بهداشت و درمان روانسر، افزود: تهیه دارو برای مراکز وابسته توسط بخش خصوصی انجام می شود و اگر کمبودهای دارویی غیر از اقلام داروی مورد تعهد باشد با شرکت طرف قرارداد برخورد می شود.

وی تصریح کرد: همزمان با  اوج گیری دوباره کرونا و شیوع موج ششم این ویروس، مراکز درمانی شبکه بهداشت با حجم بالای بیماران مواجه بود و داروخانه های مراکز ما مانند داروخانه های بسیاری از نقاط کشور با کمبودهای دارویی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر اظهار داشت: شهرستان روانسر چون بیمارستان ندارد در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، برای دریافت دارو سهمیه محدودی دارد.

امینی اضافه کرد: با توجه به مشکلات مالی ، شرکت طرف قرار داد هشت ماه طلب دارد که تسویه آن در دستور شبکه بهداشت و درمان است.

وی گفت: با توجه به کاهش مراجعین با علایم سرماخوردگی و کرونا به مراکز درمانی شهری و روستایی شهرستان، این کمبودها تا حدودی برطرف شده و برای کمبودهای احتمالی تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر افزود: علاوه بر آنکه در خانه های بهداشت روستایی تعدادی اقلام دارویی وجود دارد در پنج مرکز بهداشتی درمانی شماره ۱ و ۲ روانسر، نهرابی، حسن آباد و شاهو نیز واحدهای داروخانه ها فعال و چهار داروخانه بخش خصوصی نیز در شهر روانسر دایر است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها اقلام دارویی روانسر داروخانه سازمان غذا و دارو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقلام دارویی روانسر داروخانه اقلام دارویی روانسر داروخانه سازمان غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب