Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری  ۸۴۱۸ مورد تماس تلفنی با اورژانس اجتماعی استان گرفته شده است.

سعید فریور گفت و گو با ایسنا افزود: در سال جاری  ۸۴۱۸ مورد تماس تلفنی با اورژانس اجتماعی استان گرفته شده که از این تعداد ۱۵۳۳مورد منجر به مداخله شده است.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی در خصوص بیشترین تماس های که با اورژانس اجتماعی انجام شده نیز خاطر نشان کرد: اختلافات خانوادگی، کودک آزاری، همسر آزاری و سالمند آزاری از بیشترین مواردی است که در سالجاری با اورژانس اجتماعی برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:در همه شهرستان های استان به غیر از پلدشت ، چایپاره و شوط ، مرکز اورژانس اجتماعی فعال دارند.

فریور با اشاره به اینکه برای ارائه بهتر خدمات نیازمند نیرو و خودروی اورژانس اجتماعی هستیم، یاد آور شد: پذیرش، نگهداری شبانه روزی ، ارائه خدمات تخصصی، مداخلات سریع و به موقع، اعزام تیم سیار، در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی و به آحاد مردم در جهت ارتقای توانمندی ها، ترخیص و پیگیری  پس از ترخیص عمده خدماتی است که در اورژانس اجتماعی استان ارائه  می شود.

وی ادامه داد: جامعه هدف اورژانس اجتماعی کودکان آزار دیده، همسر آزاری، سالمند آزاری، خشونت های خانگی، دختران فراری، اختلافات خانوادگی، زوجین متقاضی طلاق و زنان و دختران در معرض آسیب هستند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اورژانس اجتماعی همسرآزاري كودك آزاري دختران فراري اورژانس اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد