Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، حمایت از برگزاری رویدادها و طرح‌های حوزه تامین امنیت غذایی و پایداری این صنعت از جمله اولویت‌هایی است که در کشور مورد توجه قرار گرفته است. همه کشورها نیز برای افزایش بهینه و پایدار سهم خود از صنعت غذایی تلاش می‌کنند.

به همین منظور نخستین «رویداد نوآوری‌های حوزه امنیت غذایی» با حمایت و مشارکت شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در یک همکاری مشترک با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه «شبکه فن بازار ملی ایران» قصد دارد اولین رویداد این حوزه را با همکاری و ارائه نیازهای «قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء» و با حضور بازیگران امنیت غذایی و تولید غذای پایدار در کشور برگزار کند.

ارائه نیازهای مرتبط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در حوزه‌های زیست دری، بذر و گلخانه از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

این رویداد یکشنبه، ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ در محل سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

کد خبر 5434901 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت غذایی فن بازار پارک فناوری پردیس اوکراین شرکت دانش بنیان حمله روسیه به اوکراین تحقیقات علمی روسیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اینترنت طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی فناوری فضایی آخرین اخبار اوکراین فیس بوک شرکت ارتباطات زیرساخت جنگ اوکراین نوآوری امنیت غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان

سبزواری فرماندار شهرستان اردکان گفت: اولین قرارگاه جمعیت شهرستان اردکان تشکیل و گزارشات دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع حمایت از قانون جوانی و جمعیت ارائه شد.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی در حوزه جمعیت که این فرهنگ باید از عموم مردم شروع و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های دولتی موظفند که موانع را در اتاق بحث جمعیت برطرف کنند از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار اردکان در رابطه با تکالیفی که دستگاه‌ها داشتند ادامه داد: انصافا در بررسی که امروز انجام شد حوزه شهرداری اردکان اقدامات خوبی را انجام داده از جمله سلسله نشست‌هایی با نام عشق و شیرینی برای زوج‌های جوان، برنامه‌هایی به صورت کارگاهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

سبزواری گفت: در حوزه ورزش و جوانان هم یک مشکلی که ما داریم اینست که سمن‌های تخصصی جوانان در حوزه جمعیت سمنی نداریم یک ثمن بیشتر نیست این سمن‌های تخصصی و سازمان‌های مردم نهاد باید افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن