Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن اول ایران در جام یاشاردوغو درحالیکه سعی داشت با اجرای فن سنجاب پرنده امتیازهای عقب افتاده را جبران کند، به شدت از ناحیه دست آسیب دید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جام بین‌المللی کشتی آزاد یاشاردوغو به عنوان اولین مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی در سال 2 22 طی دو روز گذشته (7و8 اسفند) در استانبول برگزار شد که تیم منتخب کشورمان موفق شد با امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو،  احمد بذری در 92 کیلو و محمدحسین محمدیان در 97 کیلو و همچنین با علی سوادکوهی در 79 کیلو به سه مدال طلا و یک برنز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 57 کیلوگرم سیدعلی عظیمی پس از استراحت در دور اول، مقابل بکا بوجیاشویلی از گرجستان با نتیجه 14 بر 4 مغلوب شد و با توجه به فینالیست شدن این حریف، عظیمی به گروه بازنده‌ها رفت. او در این گروه در حالی که مقابل زانابازار زاندانبود از مغولستان عقب بود، سعی کرد با اجرای فن سنجاب پرنده امتیاز عقب افتاده را اجرا کند که بعد پریدن روی سر حریف، با دست فرود آمده و دستش پیچ خورد.

عظیمی علاوه بر اینکه به دلیل مصدومیت نتوانست به کشتی ادامه دهد و از گروهش حذف شد، به بیمارستان انتقال داده شد. ظاهرا دستش دچار شکستگی شده است.

در روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد جام یاشاردوغو که رقابت‌ها در 8 وز برگزار می‌شد، بین کشتی‌های نوبت صبح و عصر هیچ تایمی مبارزه‌ها تعطیل نشد و کشتی‌ها از صبح تا شب بی‌وقفه به انجام رسید.

ایرانی‌های زیادی در سالن محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام یاشاردوغو حضور داشته و به تشویق تیم کشورمان پرداختند.

کشتی آزاد جام یاشاردوغو| شکست نایب قهرمان جهان مقابل احمد بذری/ سوادکوهی به باروفس رسید

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی کشتی آزاد جام یاشاردوغو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان

بعد از سالها نام اکبر فلاح در جمع اعضای کمیته فنی یک مسابقه کشوری کشتی دیده می‌شود، او قرار است مسابقات کشوری نونهالان را در کنار غلامرضا محمدی و حسن طهماسبی تماشا کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور روزهای 13 و 14 اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود، فدراسیون کشتی اسامی اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها را به این شرح اعلام کرد: اکبر فلاح، غلامرضا محمدی و حسن طهماسبی.

به این ترتیب فلاح در کنار دو سرمربی تیم‌های ملی جوانان و  نونهالان این رقابت‌ها و عملکرد کشتی‌گیران پایه را زیر نظر خواهد داشت.

این در حالی است که در سالهای اخیر هیچ‌گاه اکبر فلاح عضو کمیته فنی هیچ مسابقه‌ای نشده، اما به نظر می‌رسد این بار با دعوت غلامرضا محمدی مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد قرار است پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن هفت‌تیر تهران از نزدیک تماشاگر مسابقات باشد.

قهرمان پیشین کشتی جهان بعد از کناره‌گیری از سرمربیگری تیم ملی جوانان، طی سال‌های گذشته باوجود کار سازندگی در جنوب شهر تهران، هیچ پستی و منصبی را در کشتی نپذیرفت تا اینکه بعد از ایجاد تغییرات در کشتی تهران، مدیریت فنی کشتی آزاد پایتخت را قبول کرد و در دومین سال همکاری او، کشتی تهران صاحب دو ملی‌پوش در رده سنی بزرگسالان اعزامی به بازی‌های المپیک شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد