Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الرایه» قطر در گزارشی نوشت: محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ایرانی الاهلی بعد از گذراندن دوران محرومیتش آماده بازگشت به ترکیب تیم شد.

کنعانی زادگان دو هفته پیش به دلیل خطایش کارت قرمز دریافت کرد. مدافع ایرانی در بازی هفته گذشته مقابل الشمال به دلیل محرومیت حضور نداشت.

همچنین مدافع ایرانی به دلیل رفتار غیرحرفه ای خود بعد دریافت کارت قرمز و اصرار به خارج نشدن از زمین 20 هزار ریال قطری نیز جزیمه نقدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاهلی فردا در هفته بیست و یکم لیگ ستارگان باید مقابل السیلیه قعرنشین قرار بگیرد و بازگشت کنعانی زادگان به ترکیب تیم خبری خوب به شمار می آید.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: الاهلی حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار گیرند. «رافائل سیلوا» مدافع برزیلی آبی‌ها به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ کماکان از تمرینات به دور است و دیدار با تراکتور را از دست خواهد داد. این مدافع برزیلی امکان دارد که در بازی هفته بیست و ششم برابر ذوب آهن که دوشنبه ۱۷ اردیبهشت نیز برگزار می‌شود، غایب باشد.

آرمین سهرابیان دیگر مصدوم تیم استقلال بود که روند درمانی را به خوبی طی کرده و به بازی با تراکتور می‌رسد و در صورت صلاحدید جواد نکونام سرمربی استقلال، می‌تواند برای تیم خود به میدان برود.

تیم‌های استقلال تهران و تراکتور از ساعت ۱۷ به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6090190

دیگر خبرها

  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد