Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:31:28 GMT

انتقاد دادستان پل‌دختر از بی نظمی جلسه آرد و نان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۵۹۶۲

انتقاد دادستان پل‌دختر از بی نظمی جلسه آرد و نان

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، محمد امرایی در جلسه شورای آرد و نان شهرستان پل‌دختر اظهار کرد: رفع عیوب ،آمار و محاسبات در حوزه آرد و نان بحث اصلی است که مرجع آن وضعیت موجود و فعلی روستاها  بر اساس سرشماری سال ١٣٩۵ می‌باشد در حالی‌که محاسبات باید بر اساس آمار امروزی از ثبت احوال و شبکه بهداشت و سایر متولیان به فراخور رسالت سازمانی که دارند دریافت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دادستان پل‌دختر گفت: بنابراین باید طبق آمار و عملکردی که این دستگاه‌ها ارائه می‌دهند پس از جمع بندی  برای رفع چالش‌ها برآیند موارد مورد نظر محاسبه شود.

وی به اختلافات محاسبات جمعیتی عشایر در شهرستان پل‌دختر اشاره کرد و افزود: پل‌دختر حدود هفت تا  هشت ماه از سال میزبان عشایر کوچ عشایر رو تا نیمه‌های اردیبهشت یا بیشتر می‌باشد که  تفکیک سهمیه آرد عشایر کار سختی نیست، بنابر این با توجه به ییلاق و قشلاق کردن عشایر سهمیه آرد آنان در هر منطقه متناسب با معیارهای آن منطقه به آنها تعلق گیرد که این به عدالت نزدیک‌تر است.

امرایی یادآورشد: اداره غله  شهرستان پل‌دختر می تواند  اطلاعات مربوط به تاریخ فصل کوچ  را از خود عشایر سوال کند که چه زمانی ورود پیدا و چه زمانی منطقه را ترک می‌کنند و بر اساس آن سهمیه  آرد آنها را مشخص و تفکیک کند.

وی افزود: توزیع آرد باید بر اساس نیاز و تراکم جمعیت و عمل‌کرد نانواهاباشد که قانون نحوه نظارت را برای متولی مشخص کرده است.

دادستان پل‌دختر گفت: مرحله اجرا دارای ٢ مورد آموزش  و نظارت می‌باشد که آموزش در صورتی است که نانوایی‌ها قصد ارتقاکیفیت نان داشته باشند مورد دوم نظارت است که بخش مهم آن در چرخه توزیع سهمیه ومیزان عمل‌کرد می‌باشد.

وی افزود: بنابراین توزیع و تخصیص سهمیه آرد باید بر اساس نرم جمعیتی هر منطقه از نظر تراکم جمعیت باشد که باید برای تحقق این امر از تمام داده‌های آماری و اطلاعاتی استفاده و نهایت توان به کار گرفته شود.

امرایی یادآورشد: تخصیص سهمیه آرد با کمترین اعمال سلیقه نسبت به چرخه عملی آن و براساس روابط صورت نگیرد که خیلی از سهمیه‌ها مربوط به خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان است که برخورد با آنها  یک‌سری تبعات و تالی فاسد (پیامدنامطلوب) حاشیه‌ای و احتمالی دارد.

وی افزود: شورای آرد و نان با فرد متخلف در هر جایگاهی برخورد کند که این برخوردها جهت آگاه سازی آنها، صرف نظر از هر امتیازی کسر سهمیه آرد و سلب امتیاز است.

دادستان پل‌دختر گفت: شورای آرد و نان نتیجه نظارت خود را نسبت به قصورات و عملکرد نانوایی‌ها به صورت منظم، مستند و مکتوب اعلام کند که اگر قصورات مربوط به مدیران باشد در راستای ترک فعل آنان  ورود شود و چنانچه عمل مجرمانه‌ای رخ دهد به طور قطع با تشکیل پرونده قضایی پیگیری می‌شود.

وی افزود: اگر تخلف صنفی باشد قانون آن را مشخص کرده و به نسبت با هر نوع تخلف برخورد می‌‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلدختر دادستان پلدختر لرستان اخبار لرستان نان آرد سهمیه آرد آرد و نان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد