Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لیورپول در دیداری جذاب، چلسی را شکست داد و قهرمان لیگ کاپ شد. 
به گزارش آریا، این مسابقه اگرچه در 120 دقیقه هیچ گل «سالمی» به خود ندید، به هیچ وجه بینندگانش را ناامید نکرد. در طول بازی کلهر و مندی با مهارهای خوب خود، مهاجمان حریف را در گلزنی ناکام گذاشتند. در برخی موارد، فرصت سوزی‌هایی مثل شرایطی که برای میسون مانت پیش آمد را هم شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی هر دو تیم بارها به گل رسیدند ولی کمک داور و VAR به دلیل خطای آفساید آن‌ها را مردود اعلام کردند. در نهایت کپا، کسی که توخل برای مهار ضربات پنالتی به زمین فرستاده بود، پنالتی آخر را از دست داد تا این لیورپول باشد که در شهر لندن قهرمانی‌اش را جشن می‌گیرد.
در دیداری که دو تیم موقعیت های گلزنی فراوانی را از دست دادند، در نهایت کپا آریزابالاگا پنالتی یازدهم چلسی را به بیرون زد و لیورپول به عنوان قهرمانی دست یافت. چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 6 و روی ارسال عرضی و دقیق سزار آسپلیکوئتا فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما کریستین پولیسیچ در موقعیتی تک به تک ضعیف عمل کرده و توپ را به بدن کیون کلهر کوبید.
دقایقی بعد ترنت الکساندر آرنولد از سمت راست ارسال بسیار خوبی روی دروازه چلسی داشت، اما ضربه سر سادیو مانه بدون مدافع یارگیر دقیق نبود و با اختلاف قابل توجهی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت. در دقیقه 29 لیورپول بهترین بخت ممکن برای گلزنی را از دست داد. ضربه زمینی نبی کیتا از پشت محوطه با مهار ادوارد مندی همراه شد و در ریباند سادیو مانه در دوقدمی دروازه نتوانست توپ را تبدیل به گل کند و سنگربان چلسی با عکس العملی فوق العاده دروازه را نجات داد.
در دقیقه 40 این سزار آسپلیکوئتا بود که از پشت محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت. در لحظات پایانی نیمه اول و روی پاس عرضی و دقیق کای هاورتز بود که میسون مونت در مقابل دروازه لیورپول تک به تک شد، اما ضربه او با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت تا نیمه اول تماشایی با تساوی بدون گل به اتمام برسد.
چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی میسون مونت در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی این بازیکن به دیرک دروازه لیورپول برخورد کرد. دقایقی بعد و روی پاس اشتباه مندی بود که در نهایت محمد صلاح در موقعیتی به تک قرار گرفت و فاصله ای تا زدن گل لیورپول نداشت، اما ضربه چپ این بازیکن آرام بود و تیاگو سیلوا در نزدیکی خط دروازه توپ را برگرداند.
در دقیقه 67 لیورپول توسط جوئل ماتیپ به گل رسید، اما داور بعد از بازبینی صحنه گل را مردود اعلام کرد. دقایقی بعد لوییس دیاز از سمت چپ محوطه نفوذ کرده و موقعیت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه چلسی داشت، اما ضربه محکم او از زاویه ای دشوار با واکنش مندی همراه شد. در دقیقه 90 و روی ارسال کرنر از سمت راست بود که فن دایک تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه سر او با واکنش تماشایی مندی همراه شد. در ثانیه های پایانی ضربه روملو لوکاکو از درون شش‌قدم و روی ارسال آلونسو با واکنش کلهر همراه شد و  90 دقیقه جذاب با تساوی بدون گل به اتمام رسید. 
در دقایق ابتدایی اوقات اضافی بود که روملو لوکاکو موفق شد دروازه لیورپول را باز کند، اما این گل با تصمیم مشکوک کمک داور مردود اعلام شد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم این اتفاق تکرار شد و این بار گل کای هاورتز به علت قرار داشتن این بازیکن در آفساید رد شد. در ثانیه های پایانی کپا آریزابالاگا برای قرار گرفتن درون دروازه چلسی در ضربات پنالتی جای مندی را گرفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.
ضربات پنالتی:
جیمز میلنر: گل شد
مارکوس آلونسو: گل شد
فابینیو: گل شد
روملو لوکاکو: گل شد
فن دایک: گل شد
کای هاورتز: گل شد
آرنولد: گل شد
ریس جیمز: گل شد
محمد صلاح: گل شد
جورجینیو: گل شد
دیگو ژوتا: گل شد
آنتونی رودیگر: گل شد
دیووک اوریگی: گل شد
انگولو کانته: گل شد
اندرو رابرستون: گل شد
تیمو ورنر: گل شد
هاروی الیوت: گل شد
تیاگو سیلوا: گل شد
ابراهیما کوناته: گل شد
چالوبا: گل شد
کیون کلهر: گل شد
کپا آریزابالاگا: به بیرون رفت

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیورپول لیگ کاپ چلسی ضربات پنالتی ضربات پنالتی بیرون رفت دروازه چلسی اما ضربه همراه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن با برتری شاگردان حمید مطهری به پایان رسید.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود و در پایان تیم تراکتور راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمدنادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستا وو(۷۸- امیرحسین حسین زاده)،مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد (۸۰- فردین یوسفی)،گریگول چاپرادزه (۴۵- ارشیا سرشوق)،شایان مصلح، مهردادرضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بازیکنان تراکتور در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۴۶ ارسل روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند مهدی هاشم نژاد دروازه ذوب آهن را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود تراکتور شود.

بازیکنان ذوب آهن پس از دریافت گل، حملات زیادی را روی دروازه تراکتور تدارک دیدند و حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد و محمدحسین اسلامی موفق شد در دقیقه ۶۰ گل تساوی برای ذوب آهن به ثمر برساند.

بازیکنان تراکتور پس از دریافت گل تساوی، حملات زیادی را به سمت دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که در یکی از این حملات و در دقیقه ۸۵، ارسال ریکاردو آلوز از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوب صفا هادی به سمت دروازه ذوب آهن رفت تا این موقعیت گلزنی برای شاگردان حمید مطهری از بین رود.

در نهایت این بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه هم دو تیم نتوانستند توپی را وارد دروازه کنند تا این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و تیم تراکتور موفق شد با نتیجه ۳ بر یک ذوب آهن را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

ویدئوی ضربات پنالتی 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # جام حذفی ایران ، تراکتورسازی تبریز ، ذوب آهن اصفهان سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان