Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دستور مسوول دفتر رییس جمهور به رییس کمیسیون مشترک ایران و قطر برای ایجاد کارگروهی برای بهره برداری از ظرفیت برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر خبر داد.

عباس مقتدایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در نامه ای به رییس جمهور  خواستار تشکیل کارگروهی متشکل از وزارتخانه های امور خارجه، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر وزارتخانه های مرتبط جهت بهره برداری از ظرفیت برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دنبال این نامه، آقای اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهوری در نامه ای به وزیر نیرو به عنوان رییس کمیسیون مشترک ایران و قطر دستور بررسی و رسیدگی داد.

متن نامه مقتدایی نماینده اصفهان به رییس جمهوری به شرح زیر است:

«حضرت آیت الله دکتر رییسی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

باسلام و احترام،

باتوجه به در پیش بودن مسابقات جام جهانی فوتبال در کشور قطر و فرصت کم باقی مانده تا برگزاری این رویداد بین المللی، بر اساس اخبار و گزارشات واصله به نظر می رسد تاکنون آنگونه که باید و شاید برنامه ریزی لازم جهت بهره برداری حداکثری از این رویداد صورت نگرفته است.

همانگونه که مستحضرید این رویداد ظرفیت بسیار بالایی دارد که بهره برداری حداکثری از آن می تواند به غیر از منافع اقتصادی در انتقال ظرفیتهای گردشگری، فرهنگی و اجتماعی نیز کمک شایانی نماید.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید با قید فوریت کارگروهی متشکل از وزارتخانه های امور خارجه، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر وزارتخانه های مرتبط تشکیل و نسبت به برنامه ریزی و ارائه طرح جهت همکاری با کشور قطر اقدام نمایند. به نظر می رسد حتی تعیین فردی مخصوص پیگیری این امور و رصد لحظه ای تفاهمات، بتواند به این موضوع کمک بسزایی نماید.

مزید امتنان است این کمیته و کمیسیون را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده مطلع نمایند. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قطر جام جهاني فوتبال مجلس یازدهم استانی سیاسی جام جهانی فوتبال بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی