Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیر مرکز فرهنگی مدینه‌النبی(ص) شیراز از تهیه و توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی همراه با پوشاک و میوه و شیرینی ویژه محرومان برای ایام نوروز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رسم مهربانی در این شهر و دیار رسمی دیرینه است که نمود بارز آن را جهانیان در سیل سال 98 دیدند اما قبل و پس از آن نیز مردمان شیراز مردمانی اهل کرم، بخشش و بخشندگی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایام کرونا و شیوع این ویروس منحوس نیز مردم شیراز ثابت کردند هیچ چیز مانع مهربانی آنها نیست و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب نهضت کمک‌های مومنانه را شروع کردند و امروز در آستانه نوروز این رسم مهربانی ادامه دارد.

محمدحسین اسلامی مدیر مرکز فرهنگی مدینه‌النبی(ص) شیراز که سابقه‌شان در بخشش اجاره‌بهای واحدهای اقتصادی در روزهای نخستین کرونا مورد تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، این روزها در تکاپوی مهربانی دیگری برای نوروز است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از آغاز جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت کمک به نیازمندان تحت پوشش این مرکز برای عید نوروز خبر داد و اظهارداشت: این کمک‌ها شامل پوشاک، بسته‌های معیشتی، شیرینی، میوه و آجیل شب عید خواهد بود.

اسلامی تصریح کرد: نوجوانان جهادگر مرکز فرهنگی مدینه‌النبی(ص) اردوی جهادی را در روستاها به صورت مرتب برگزار می‌کنند که روستای دهک از جمله این روستاهاست که بالغ بر 300 نفر از اعضای خانواده‌های این روستا با شرایط سخت معیشتی زندگی می‌کنند و از نیازهای اولیه زندگی محروم هستند.

مدیر مرکز فرهنگی مدینه‌النبی(ص) با بیان اینکه تا کنون خدا کمک کرده و جهادگران این مرکز 12منزل محروم و تعدادی هم سرویس بهداشتی و حمام را در این روستا ساخته‌اند، ادامه داد: با توجه به نزدیکی به ایام عید نوروز و شرایط ویژه این روستا همراه با مراجعات زیادی که به مرکز داریم، امیدواریم که به یاری خدا و کمک مردم بتوانیم برای این ایام پیش رو، تعداد یک هزار و 200بسته معیشتی همراه با پوشاک و میوه و شیرینی تهیه کرده و در اختیار این خانواده‌ها قرار دهیم.

25000 بسته معیشتی بین نیازمندان استان لرستان توزیع شد2 هزار بسته معیشتی ویژه میلاد حضرت علی (ع) در جنوب تهران توزیع شد5600 بسته معیشتی به ارزش 2.5 میلیارد تومان در استان بوشهر توزیع شد

اسلامی گفت: همشهریان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره کارت 5859831156886821 واریز یه به صورت نقدی واریز کنند.

انتهای پیام/424 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز فرهنگی مدینه النبی ص بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان