Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی تیراندازی کشورمان قرار بود در مسابقات جهانی مصر شرکت کند که به دلیل دیر صادر شدن روادید، ملی‌پوشان این مسابقات را از دست دادند. در این بین صحبت‌هایی هم شنیده شده بود مبنی بر اینکه کمیته ملی المپیک که قول تهیه بلیت را داده به این وعده عمل نکرده است.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته در واکنش به این موضوع، عنوان کرد: مشکلی وجود نداشت و ما این بلیت را تهیه می‌کردیم اما موضوع اینجاست که ویزای تیراندازان نیامد و این سفر لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی در ادامه این گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص لغو نشست هیات اجرایی که قرار بود روز گذشته برگزار شود، گفت: برخی از اعضا امکان حضور نداشتند به همین دلیل قرار شد جلسه با همان دستورات اعلام شده هفته آینده برگزار شود. البته هفته آینده کارگروه تخصصی هم برای بررسی آیین‌نامه انتخاب خبرگان ورزشی خواهیم داشت، سعی می‌کنیم تا پایان سال این آیین‌نامه را کامل کنیم.

دبیرکل کمیته همچنین در پاسخ به این سوال که آیا واریزی جدیدی به فدراسیون‌ها خواهید داشت، عنوان کرد: ما واریزی نداشتیم اما تعهداتی که به برخی فدراسیون‌ها وجود داشت انجام دادیم که تا آخر سال هم این کار انجام خواهد شد. البته این تعهدات خارج از بودجه مصوب است مانند کمک به فدراسیون ناشنوایان برای اعزام به المپیک یا کمک به شطرنج.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • آیین نامه خودروهای کارکرده هنوز در دولت است
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم