Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@08:34:51 GMT

گذر زغال‌سنگ طبس از سد تیم فرازبام

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۶۳۱۲

گذر زغال‌سنگ طبس از سد تیم فرازبام

سرمربی تیم هندبال نوجوانان زغال سنگ طبس گفت: در مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم زغال‌سنگ طبس گام‌های نخست را محکم برداشت و بر فراز بام خائیز دهدشت غلبه کرد.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی، رضا غنی‌زاده، سرمربی تیم هندبال زغال‌سنگ طبس امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از طبس، اظهارداشت: در چارچوب مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور تنها نماینده خراسان‌جنوبی گام‌های نخست مبارزه رقابتی را محکم برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم هندبال نوجوانان زغال‌سنگ طبس در اولین رویارویی خود در  مقابل تیم قدرتمند ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه ۱۸ بر ۹ پیروز میدان شد.

سرمربی تیم زغال‌سنگ طبس تصریح کرد: اگر چه تیم رقیب از مهره‌های کلیدی تیم ملی برخوردار بود اما ما با پشتوانه تجربه و بهره‌گیری از تاکتیک‌های فردی و گروهی پیروز این میدان شدیم.

 غنی‌زاده یادآور شد: البته ما دو نفر از مهره‌های اصلی تیم زغال‌سنگ طبس را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ساحلی هندبال در کنار خود نداشتیم.

وی از پیروزی تیم هندبال نوجوانان زغال‌سنگ طبس در دومین بازی خود در چارچوب مسابقات باشگاه‌های کشور خبر داد.

سرمربی تیم هندبال نوجوانان زغال‌سنگ طبس خاطرنشان کرد: تنها نماینده خراسان‌جنوبی در مقابل تیم  فرازبام خائیز دهدشت قدرتمندانه و تکنیکی وارد میدان شد و حریف را با نتیجه ۳۱ بر ۱۹ شکست داد.

غنی‌زاده گفت: هندبال نوجوانان زغال سنگ طبس در گروه D مسابقات باشگاه‌های کشور  با تیم‌های فرازبام خائیز دهدشت، ذوب آهن اصفهان، اصیل سازه لرستان و آکادمی کرمانشاه هم‌گروه است

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اصفهان تیم ملی اردوی تیم ملی بازی ذوب آهن زغال سنگ طبس باشگاه های کشور سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم

حیدریان فر گفت:دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر مشاور و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده در رابطه با چالش‌های نوجوانان در شهر‌های جنوبی کشور اظهار داشت: متاسفانه در جنوب کشور به دلیل بدی آب و هوا والدین بیشتر ساعت‌های روز را با فرزندان خود در خانه سپری میکنند و فضای مناسب برای بازی را ندارند و همین مسئله باعث میشود که کودکان و نوجوانان بیشتر زمان خود را با فضای مجازی پر کنند.

متاسفانه دنیای مجازی هم نمایانگر دنیای پر زرق و برقیست که با دنیای واقعی تفاوت زیادی دارد و کودکان و نوجوانان هم به انداره بزرگسالان توانایی درک این موضوع را ندارند.

وی افزود: دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر ادامه داد: بهترین راه حل ایجاد فضای بیشتر برای بازی و فعالیت کودکان و نوجوانان است. فضا‌های سرپوشیده‌ای که به دور از گرما و آلودگی باشند که بچه‌ها بتوانند مقداری از زمان خود را به فعالیت در مکان‌های مناسب بپردازند.

حیدریان فر با اشاره به دوزبانه بودن کودکان در شهر‌های جنوبی کشور هم گفت که این امر میتواند بر کیفیت یادگیری و تعامل کودکان تاثیر بگذارد که بهترین راه حل همگام و هماهنگ بودن محتوای آموزشی با فرهنگ آن قومیت باشد.

دیگر خبرها

  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد