Web Analytics Made Easy - Statcounter

«تروی کوتسور» با درخشش در فیلم «کودا» نخستین بازیگر ناشنوای تاریخ لقب گرفت که برنده بیست‌وهشتمین جایزه انجمن بازیگران آمریکا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برنده بزرگ جوایز انجمن بازیگران آمریکا، درام مستقل «کودا» بود که دو جایزه بهترین گروه بازیگری و بهترین بازیگر مرد مکمل را برد و شگفتی آفرید. تروی کوتسور با درخشش در این فیلم سیان هدر نخستین بازیگر ناشنوای تاریخ لقب گرفت که برنده جایزه انجمن بازیگران آمریکا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرلی ماتیلن (نخستین بازیگر ناشنوای برنده اسکار)، یوجنیو دبرز، دنیل دورانت و امیلیا جونز دیگر بازیگران «کودا» بودند که برای گرفتن جایزه بهترین گروه بازیگری همراه کوتسور روی صحنه رفتند.

ویل اسمیت، ستاره نامدار هالیوودی برای بازی در نقش اصلی درام ورزشی «شاه ریچارد» برنده بهترین بازیگر مرد شد و نخستین‌بار این جایزه معتبر را با خود به خانه برد. او پس از گرفتن جایزه، «پدر وینس» و «سرنا ویلیامز» را «یک رویاساز بی‌بدیل» توصیف کرد و گفت که از بازی کردن در نقش «ریچارد ویلیامز» از عمق جان لذت برده است. اسمیت در این فیلم به نقش پدر دو ستاره بزرگ و بی‌نظیر دنیای تنیس ایفای نقش کرده و از جدی‌ترین رقیبان بردن جایزه اسکار نیز بشمار می‌رود.

«جسیکا چستین» برای بردن جایزه بهترین بازیگر زن از بزرگانی چون «نیکول کیدمن»، «لیدی گاگا» و ا«ولیویا کولمن» پیشی گرفت و این جایزه را با ایفای نقش اصلی «چشم‌های تامی فی» به دست آورد. «آریانا دبوس» نیز جایزه بهترین بازیگر زن مکمل را برای بازی در «داستان وست ساید» استیون اسپیلبرگ برد؛ ضمن اینکه جایزه بهترین گروه بدلکاری سینمایی به «زمانی برای مردن نیست»، بیست و پنجمین فیلم جیمز باندی تاریخ سینما رسید.

در بخش تلویزیونی «بازی مرکب» که پدیده سال ۲۰۲۱ و تولید شرکت بزرگ نتفلیکس است، دو جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد. این نخستین سریال خارجی‌زبان است که توانسته در تاریخ ۲۸ ساله جوایز انجمن بازیگران آمریکا برنده هر دو جایزه بازیگری شود. جایزه بهترین گروه بازیگران یک مجموعه تلویزیونی هم به «وراثت» شبکه اچ‌بی‌او اهدا شد و برایان کاکس هنگام گرفتن جایزه از جنگ روسیه و اوکراین یاد کرد.

«مایکل کیتن» برای بازی در سریال هشت قسمتی «دوپسیک» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد و درام ورزشی «تد لاسو» محصول شبکه اپل دو جایزه بهترین گروه بازیگری فیلم‌های کمدی و بهترین بازیگر کمدی (برای جیسن سودیکیس) را به دست آورد. کیت وینسلت» از راه دور و «کیت بلانشت» با حضور در سالن جایزه دستاورد یک عمر را به هلن میرن ۷۶ ساله اهدا کردند.

به گزارش ایمنا، جایزه انجمن بازیگران فیلم تقدیری است که انجمن بازیگران فیلم از از اجراهای برجسته اعضای خود به عمل می‌آورد. تندیسی که این مراسم اهدا می‌کند به شکل مردی است که دو صورتک کمدی، و تراژدی را در دست دارد. این تندیس که «بازیگر» نامیده می‌شود، ۱۶ اینچ طول و بیش از ۱۲ پوند وزن دارد و جنس آن از برنز است که توسط ریخته‌گری هنرهای زیبای آمریکا در بربنک، کالیفرنیا ساخته می‌شود.

کد خبر 558564

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انجمن بازیگران آمریکا جایزه بهترین بازیگر بهترین بازیگر مرد جایزه بهترین گروه دو جایزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال

ستاره گلدن استیت وریرز فصل را با یک جایزه انفرادی به پایان رساند.

طرفداری | استفن کری، ستاره گلدن استیت وریرز، در این فصل امتیازآورترین بازیکن در لحظات حساس (کلاچ تایم) بود و حالا یک جایزه دیگر به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرده است.

کری پنجشنبه شب به عنوان بهترین بازیکن کلاچ NBA (لحظات حساس بازی در اواخر آن که بازی با اختلاف کمی دنبال می شود) در فصل 24-2023 معرفی شد و این جایزه را به رزومه پربارش که شامل دو جایزه MVP، یک MVP بازی آل‌استار، یک MVP فینال NBA، یک MVP فینال کنفرانس غرب و 9 حضور در تیم منتخب NBA می‌شود، اضافه کرد.

این جایزه به افتخار جری وست، کسی که کری او را به خوبی می‌شناسد و زمانی مشاور گلدن استیت بود، نامگذاری شده است. استفن کری یکی از سه فینالیست این جایزه در کنار دمار دروزن از شیکاگو و شی گیلجس الکساندر از اوکلاهاما سیتی بود.

کری با 189 امتیاز، هفت امتیاز بیشتر از دروزن،  امتیازآورترین بازیکن در لحظات حساس (تعریف‌: بیشترین امتیاز امتیاز در 5 دقیقه پایانی کوارتر چهارم یا در وقت اضافه، با اختلاف امتیاز کمتر از 5 امتیاز در بازی) لیگ برتر شد.

آراء به هم نزدیک بود، کری با کسب 45 رای اول و 298 امتیاز، این جایزه را به خود اختصاص داد. دروزن با کسب 34 رای اول و 272 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. در این رأی‌گیری بازیکنان برای رای اول 5 امتیاز، برای رای دوم 3 امتیاز و برای رای سوم 1 امتیاز دریافت می‌کردند. گیلجس الکساندر 160 امتیاز کسب کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال