Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:12:41 GMT

معرفی ازن ژنراتورهای شرکت دانش بنیان فنون آردا سبز

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۶۵۴۴

معرفی ازن ژنراتورهای شرکت دانش بنیان فنون آردا سبز

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت فنون آردا سبز به‌عنوان اولین و باسابقه‌ترین شرکت تولیدکننده ازن ژنراتور در ایران است. این شرکت قادر به تولید و ساخت دستگاه های ازن ژنراتور خانگی، نیمه‌صنعتی و صنعتی در ظرفیت‌های متفاوت است و در این زمینه موفق به دریافت گواهی تأییدیه دانش‌بنیان در دسته فناوری ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرکت فنون آردا سبز مفتخر به دریافت گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ از شرکت IMQ ایتالیا، پروانه بهره‌برداری تولیدی دستگاه ازن ژنراتور و پروانه بهره‌برداری فنی مهندسی در زمینه تصفیه و بازیابی آب و پساب از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

محصولات ازن ژنراتورهای آردا در ۶ دسته خانگی، استریل ایر، پلاسمایر، آزمایشگاهی، نیمه‌صنعتی و صنعتی طبقه‌بندی می‌شوند. از طرفی شرکت باتوجه به نیاز بازار داخلی در پروژه‌های استفاده از ازن و نبود محصولات جانبی جهت بهره‌برداری و مدیریت دستگاه‌ها، ۵ محصول جانبی که هریک در جایگاه خود مشکل بهره‌برداری را حل می‌نماید نیز با عناوین کنترل پنل دیجیتال، آنالایزر ازن، دیفیوزر، ونتوری و شیر یکطرفه تولید می‌کند.

ازن چیست و چگونه تولید می‌شود؟

فرایندهای تصفیه به سه دسته تقسیم می‌شوند که آب یا فاضلاب با ادغام سه روش ذکرشده تصفیه می‌گردد.

۱- فیزیکی

۲- شیمیایی

۳- بیولوژیکی

هریک از روش‌های ذکرشده در بالا خود شامل چندین مرحله می‌باشد، که گاز ازون به‌عنوان یک اکسیدانت قوی در دو قسمت تصفیه بیولوژیک و تصفیه شیمیایی کاربرد دارد.

ازن (ozone)، آلوتروپی بسیار پرانرژی از اکسیژن است که در سیستم‌های بیولوژیکی و شیمیایی برای ضدعفونی آب و تصفیه هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته از گاز کلر جهت تصفیه و ضدعفونی آب استفاده می‌گردید که باتوجه به تحقیقات انجام شده در جوامع پیشرفته ازن جایگزین کلر شده است. شرکت فنون آردا سبز باتوجه به نیاز کشور و ضرورت حفظ سلامت انسان‌ها و رعایت مسائل محیط زیستی و به‌کارگیری دانش روز دنیا، در تولید و توسعه استفاده از ازن ساز در پالایش فرآیندهای آب و فاضلاب پیشگام بوده است.

مزایای ازن نسبت به گاز کلر:

قدرت و سرعت اکسیداسیون ازن بسیار بیشتر است.

تخریب کلیه‌ی میکروارگانیسم‌ها و حتی میکروب‌هایی ازجمله ژیاردیا که نسبت به کلر مقاوم هستند.

اوزون هیچ‌گونه محصول جانبی بعد از ترکیب با مواد ایجاد نمی‌کند و ازن باقی‌مانده به اکسیژن تبدیل می‌گردد.

دستگاه ازن ژنراتور یا ازن ساز:

با توجه به اینکه ازن مولکولی بسیار ناپایدار است و نیمه‌عمر کوتاهی دارد (در حد بیست دقیقه) امکان ذخیره آن وجود نداشته و باید در محل تولید شود، لذا از دستگاهی به نام ازن ژنراتور که ازن را در لحظه تولید می‌کند، استفاده می‌گردد.

برخی از پروژه‌های استفاده‌شده از دستگاه‌های ازن ساز شرکت فنون آردا سبز در صنایع گوناگون:

۱- ضدعفونی خشکبار

۲- صنعت پتروشیمی (تصفیه فاضلاب)

۳- صنایع داروسازی (تصفیه و ضدعفونی آب ورودی)

۴- بوبری محیط و ضدعفونی آب دامداری و مرغداری‌ها

۵- صنایع نساجی(رنگ‌بری و کاهش COD)

۶- ضدعفونی آب بعد از RO در صنایع دارویی

۷- صنایع آرد و نان (ضدعفونی گندم و سفید کردن آرد)

۸- صنایع شیلات (ضدعفونی آب و کاهش بار میکروبی)

۹- ضدعفونی و استریل هوای محیط مراکز پزشکی و درمانی

۱۰- صنعت کاغذسازی(استفاده مجدد از پساب و کاهش COD)

۱۱- صنایع لبنیات (ضدعفونی آب، کاهش بار میکروبی، شست‌وشو بطری)

۱۲- صنایع غذایی و شستشوی تجهیزات و ضدعفونی و بسته‌بندی محصولات

۱۳- صنایع کشاورزی (از بین برنده انگل خاک، استفاده به‌عنوان علف‌کش در کشاورزی)

۱۴- بخش‌های آزمایشگاهی دانشگاه‌ها به‌منظور مطالعه و تحقیق بر روی کاربردهای گوناگون گاز ازن

۱۵- استخرها، آکواریوم‌ها، استخرهای پرورش آبزیان (جایگزینی با کلر و ضدعفونی آب، شفافیت آب)

تفاوت قیمت ازن ژنراتورها یا ازن سازهای موجود در بازار:

هنگام انتخاب یک ژنراتور ازن، توجه کافی به هزینه کل پکیج ازن زن، مهمتر از قیمت دستگاه ازن ساز به تنهایی است. به عنوان مثال اگر ژنراتور ازنی را انتخاب کنید که ازن را با غلظت کمتر تولید کند، هزینه تجهیزات و تولید اکسیژن غیرضروری افزایش می‌یابد و یا اگر راندمان حرارتی ازن ژنراتور کم باشد هزینه خنک کاری در طول زمان بهره‌برداری از ازن ساز، بسیار بالا می‌رود. لذا با وجود اینکه قیمت نهایی دستگاه ازن ژنراتور، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موارد انتخاب تأمین‌کننده مطرح می‌باشد، به‌طورکلی قیمت ازن‌ساز و مقایسه قیمت ازن‌ژنراتورها صرفاً بر اساس ارزش ریالی توصیه نمی‌شود و می‌بایست کیفیت قطعات مورد استفاده در ازن ساز و سابقه شرکت تأمین‌کننده ازن ژنراتور و نظر مشتریان سابق و نحوه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش، نیز مورد توجه قرار بگیرد.

ازن سازهای آردا دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد. همچنین تمامی راکتورها و مدارهای دستگاه‌های ازن ساز توسط کارشناسان شرکت دانش‌بنیان فنون آردا سبز طراحی و توسعه‌یافته است.

شرکت فنون آردا سبز به منظور تعیین دوز ازن جهت تزریق در استخرهای شنا از استاندارد DIN ۱۹۶۴۳ آلمان و به منظور ضدعفونی با گاز ازن در صنایع غذایی و ضدعفونی آب و پساب از استانداردهای بین المللی برای طراحی استفاده می‌نماید.

استفاده از اوزون در صنایع غذایی و آب های آشامیدنی بطری‌شده مورد تأیید کدکس و FDA است.

همچنین طراحی پکیج ازن‌ساز آردا جهت ضدعفونی هوا بر اساس حدود مجاز اعلام‌شده توسط موسسه ملی استاندارد آمریکا(ANSI) و حدود مجاز مواجهه شغلی وزارت بهداشت چاپ شده توسط مرکز سلامت و محیط کار درمان و آموزش پزشکی می‌باشد.

متأسفانه در ایران و سایر شرکت‌های تأمین‌کننده ازون، به‌منظور کاهش قیمت‌ها و فروش محصول به استانداردهای طراحی توجهی نمی‌شود.

عوامل مؤثر در تعیین قیمت ازن ساز یا ازن ژنراتور:

قیمت ازن ژنراتور بسته به نوع دستگاه ازن ساز، کیفیت دستگاه ازن ژنراتور، ابعاد دستگاه ازن زن، توان تولید، ‌ نوع مواد مصرفی در تولید قطعات، پوشش بدنه و در نهایت طول عمر دستگاه ازن ساز و ضمانت آن متفاوت است. برای اطلاع از قیمت ازن ژنراتور و همچنین آگاهی از انواع مدل‌های ازن ساز و ابعاد دستگاه ازن ساز می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. برای خرید ازن‌ژنراتور فاکتورهای متعددی تأثیرگذار است که با کسب اطلاع از این فاکتورها و مشاوره با متخصصان این حوزه می‌توانید خرید اقتصادی‌تر و هدفمندتری داشته باشید.

همچنین در تعیین قیمت ازن ژنراتور، استفاده از مواد اولیه باکیفیت مناسب در دستگاه ازن ساز و همچنین پیش‌بینی تمام تجهیزات موردنیاز جهت استفاده بهینه از دستگاه ازن ساز، بسیار تأثیرگذار است و استفاده از ازن در سیستم‌های مختلف نیازمند شناخت کامل فرآیند و در نظرگرفتن مسائل بهرهبرداری در استفاده مداوم از ازن ژنراتور خریداری‌شده می‌باشد.

به‌بیان دیگر ممکن است به دلیل پیش‌بینی نشدن موارد موردنیاز در نصب و نگهداشت دستگاه ازن ساز و دلایلی که باعث خرابی دستگاه ازن ساز می‌شود، دستگاه ازن ساز خریداری‌شده نتواند انتظارات خریدار را به‌طور کامل برآورده نماید.

به همین دلیل قیمت دستگاه ازن‌ژنراتور می‌بایست با در نظر گرفتن تمامی تجهیزات مورد نیاز برای استفاده مداوم از ازن ساز باشد. شرکت آردا در ارائه پیشنهاد قیمت، تمامی تجهیزات نصب و تجهیزات مورد نیاز جهت بهره‌برداری مناسب از دستگاه را به مشتریان خود تقدیم می‌نماید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5435470

منبع: مهر

کلیدواژه: صنایع غذایی واحد صنعتی کسب و کار کسب و کار خرید آنلاین میلگرد گروه خودروسازی سایپا ساختمان سازی کسب و کارهای اینترنتی رژیم غذایی مترو فولاد لیزر راهپیمایی 22 بهمن دانشجویان بانک صادرات سرقت دستگاه ازن ژنراتور دستگاه ازن ساز ضدعفونی آب ضدعفونی آب بهره برداری دستگاه ها ازن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم

بهنام خسروی معاون امور صنایع صمت چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت دانش بنیان در شهرکرد با تولید انبوه توانسته نیاز کشور به محور چرخ خودرو یا همان اکسل را به روش دانش بنیان تأمین کند.

وی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودرو‌های پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

خسروی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده است، گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.
وی اظهار کرد: برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید

ساخت ضدیخ جایگزین نمک جاده در چهارمحال و بختیاری

خسروی گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان