Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه ورزش کردن تبدیل به یکی از تفریحات اصلی افراد شده است؛ به همین دلیل تعداد باشگاه‌های تاسیس‌شده روز به روز در حال افزایش هستند. برای اینکه مدیران این مجموعه‌ها بتوانند به صورت کامل نظم و البته امنیت را برقرار کنند، باید از ابزارها و دستگاه‌های گوناگون استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیت باشگاهی یکی از بهترین دستگاه‌هایی به حساب می‌آید که می‌توان نسبت به نصب آن اقدام کرد. این دستگاه تشکیل‌شده از دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است.

گیت‌های باشگاهی دارای مزایای گوناگونی هستند؛ به همین دلیل خیلی از افراد ترجیح می‌دهند وظیفه برقراری نظم را به آن‌ها بسپارند. علاوه بر آن این دستگاه دارای انواع مختلفی بوده که همین موضوع تاثیر خود را بر روی قیمت نهایی دستگاه اعمال کرده است. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی کامل این دستگاه بپردازیم؛ از این رو اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید، تا انتهای این مقاله دنبال‌کننده ما باشید

گیت تردد باشگاهی از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟

اگر بخواهیم یک نگاهی کلی بر روی سیستم گیت باشگاهی داشته باشیم، می‌توانیم اینطور بگوییم که تشکیل‌شده از دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است. برای استفاده از بخش نرم‌افزاری نیاز است تا آن را بر روی یک کامپیوتر نصب کنید. بخش نرم‌افزاری دارای قابلیت‌های مختلفی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره داشته باشیم:

ثبت اشتراک ورزشکاران

لغو اشتراک ورزشکاران

تمدید اشتراک ورزشکاران

زمانی که یک ورزشکار برای ثبت‌نام به باشگاه مراجعه می‌کند، تمامی اطلاعات شخصی او در نرم‌افزار مربوطه به ثبت می‌رسند. بسته به مدلی که گیت تردد دارد، ورزشکاران بعد از ثبت‌نام می‌توانند از روش‌های مختلفی ورود و خروج خود را به ثبت برسانند. به عنوان مثال اگر گیت کنترل تردد باشگاهی به صورت کارتی باشد، بعد از اینکه مراحل ثبت‌نام به اتمام رسیدند، به فرد یک کارت مخصوص داده می‌شود تا ورود و خروج خود را با کمک آن به انجام برساند. همچنین اگر دستگاه با فرایندهایی همچون اثر انگشت و تشخیص چهره کند، نیاز است تا اطلاعات بایومتریک مراجعه‌کننده در نرم‌افزار مربوطه ثبت شوند.

حالا که با اطلاعات کلی سیستم نرم‌افزاری این گیت‌ها آشنا شدید، باید اطلاعاتی را نیز درباره بخش سخت‌افزاری در اختیارتان قرار دهیم. دستگاه گیت بخش سخت‌افزاری را تشکیل می‌دهد. در واقع بخش سخت‌افزاری با همکاری بخش نرم‌افزاری وظیفه هدایت افراد به داخل سالن را بر عهده می‌گیرد؛ از این رو می‌توانیم اینطور بگوییم که بخش سخت‌افزاری به تنهایی نمی‌تواند هیچگونه کاری را از پیش ببرد. پس باید برای باز و بسته شدن، نرم‌افزار اطلاعات ثبت‌شده را به اشتراک بگذارد.

مزیت‌های استفاده از گیت باشگاهی چیست؟

گیت‌های کنترل تردد باشگاهی توانسته‌اند مزایای مختلفی را به خود اختصاص دهند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

باشگاه از امنیت بسیار بیشتری برخوردار خواهد شد.

مدیریت باشگاه با راحتی بیشتری همراه خواهد بود.

در باشگاه نظم به صورت کامل برقرار شده و می‌توان فضا را به خوبی سامان‌دهی کرد.

افراد به صورت اختصاصی به باشگاه ورود پیدا کرده و از آن خارج می‌شوند.

تعداد افرادی که وارد باشگاه می‌شوند، به صورت کامل شمارش می‌شوند.

در نهایت میزان هزینه‌ها نیز تا حد بسیار چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

موارد ذکر شده باعث شده‌اند تا استفاده از این گیت‌ها روز به روز افزایش پیدا کند و باشگاه‌ها به فضای امن‌تر و منظم‌تری تبدیل شوند.

چرا به گیت باشگاهی نیاز است؟

یکی از اساسی‌ترین سوالاتی که برای مدیران مجموعه به وجود می‌آید این بوده که چه نیازی به استفاده از گیت‌های باشگاهی وجود دارد. گاهی اوقات نیاز است تا بر روی ورود و خروج ورزشکاران نظارت بیشتری صورت بگیرد. این نظارت باید بدون هیچگونه خطایی باشد؛ به همین دلیل می‌توان از یک سیستم هوشمند بهره برد. گیت‌های باشگاهی با بهره‌مندی از سیستم نرم‌افزاری می‌توانند بدون دخالت انسانی کار نظارت بر روی ورود و خروج را به خوبی انجام دهند.

زمانی که این گیت‌ها را نصب می‌کنید، دیگر نیازی به استفاده از نیروهای انسانی در تعداد بالا وجود نداشته و از این طریق می‌توانید منجر به کاهش هزینه‌ها در بخش خدمات شوید که یک مزیت بسیار بزرگ به شمار می‌رود. زمانی که باشگاه‌ها شلوغ می‌شوند و در ساعتی بیش از حد مجاز افراد تردد می‌کنند، در آن صورت ممکن است پرسنل آن گونه که باید نظارت کافی را نداشته باشند؛ از این رو گیت باشگاهی به کمک باشگاه‌ها خواهد آمد و خطاها را تا حد بسیار چشمگیری کاهش خواهد داد.

هر باشگاه می‌تواند تعداد گیت‌های مختلفی را در خود جای دهد. به طور کلی انتخاب تعداد گیت، بستگی به این دارد که تعداد سالن‌های باشگاه چقدر است. هر چقدر تعداد سالن‌های ورزشی افزایش پیدا کنند، به همان اندازه نیز باید تعداد گیت‌ها بیشتر شوند. پس اگر می‌خواهید ورزشکاران با سهولت بیشتری فرایندهای ورود و خروج را انجام دهند، می‌توانید نسبت به نصب آن اقدامات لازم را انجام دهید.

قیمت گیت تردد باشگاهی چقدر است؟

از جمله مهم‌ترین مباحثی که در رابطه با این موضوع می‌توانیم مطرح کنیم، قیمتی است که این گیت‌ها به خود اختصاص داده‌اند. این گیت‌ها در انواع مختلفی طراحی شده‌اند و بر اساس مدلی که دارند، توانسته‌اند ویژگی‌ها و مشخصات متعددی را نیز به خود اختصاص دهند؛ به همین علت قبل از اینکه نسبت به خرید اقدام کنید، نیاز است تا بودجه‌ای که در دسترس دارید را کنار گذاشته و سپس مدل مورد نظر را بر اساس نیاز باشگاه خودتان خریداری کنید. از رایج‌ترین انواع گیت‌های تردد باشگاهی می‌توانیم به شیشه‌ای، اهرمی، تمام قد، ویلچری و… اشاره داشته باشیم. هر کدام از این مدل‌ها دارای قیمت‌های متفاوت هستند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5435478

منبع: مهر

کلیدواژه: بدنسازی ورزش تولید نرم افزار کسب و کار خرید آنلاین میلگرد گروه خودروسازی سایپا ساختمان سازی کسب و کارهای اینترنتی رژیم غذایی مترو فولاد لیزر راهپیمایی 22 بهمن دانشجویان بانک صادرات سرقت بخش سخت افزاری بخش نرم افزاری گیت باشگاهی داشته باشیم ورود و خروج گیت ها تشکیل شده باشگاه ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل رنگین کمان در آسمان بردسکن

دریافت 7 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6088697

دیگر خبرها

  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • تشکیل رنگین کمان در آسمان بردسکن
  • شترداری رسته مزیت دار دامداری سازگار با اقلیم کشور
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره | مزیت ویژه‌ای که سریلانکا برای ایران دارد