Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@18:30:28 GMT

پنج آرایش چشم ساده و زیبا برای مهمانی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۶۷۰۹

پنج آرایش چشم ساده و زیبا برای مهمانی

 یک آرایش لایت می‌تواند چشم‌ها را جذاب و گیرا کند و عیوبی مانند پف زیر چشم یا تیرگی دور آنها را مخفی کند. همانند دیگر اعضای صورت و بدن فرم چشم‌ها نیز در افراد مختلف متفاوت است. بنابراین چشم هرکس به آرایش متفاوتی نیاز دارد. برای آنکه بتوانید یک آرایش حرفه‌ای و میکاپ جذاب داشته باشید بهتر است به نکاتی توجه کنید و آرایش‌های زیر را نیز امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه همراه ما باشید.

1. خط چشم نازک

خط چشم نازک همیشه ساده و زیبا است و از سال‌ها  قبل هنرمندان و سلبریتی‌ها از آن استفاده می‌کنند. در واقع این سبک آرایش چشم با خط چشم نازک به همه صورت‌ها می‌آید و چشم‌ها را بسیار زیبا کرده و اجازه نمی‌دهد آرایش شما غلیظ به نظر برسد. با توجه به اینکه این آرایش چشم ملایم است شما می‌توانید از یک رژ لب غلیظ استفاده کنید. با یک خط چشم نازک و یک رژ لب قرمز می‌توانید هر لباسی را ست کنید و استایلی خاص داشته باشید.

برای این نوع آرایش چشم شما باید ابتدا در قسمت گودی پلک کمی سایه کرم رنگ بزنید یا از سایه‌های گرم دیگری مانند قهوه‌ای استفاده کنید تا چشم‌ها به این وسیله برجسته‌تر به نظر برسند. سپس می‌توانید از یک خط چشم نازک استفاده کنید. برای این که خط چشم شما نازک‌تر و تمیز باشد بهتر است آن را نازک و با استفاده از خط چشم مدادی یا ماژیکی بکشید تا بعد مجبور به پاک کردن یک خط چشم پهن نشوید. خط چشم‌ها در انواع خط چشم مویی و مایع هم موجود هستند که معمولا برای افراد حرفه‌ای تر مناسب هستند. بهتر است برای خرید خط چشم از بهترین مارک خط چشم استفاده کنید تا سلامت چشم‌های شما به خطر نیفتد. انواع ژله ای و ضد آب خط چشم هم برای پلک‌های چرب مناسب است تا دچار ریزش نشود. برندهای معتبر و اصل کالیستا، فلورمار، اسنس و آکوا در زمره مارک‌های خوب خط چشم هستند و به چشم‌های شما آسیب نمی‌زنند.

2. آرایش با مداد و سایه دودی

این مدل آرایش هم ساده و کاربردی بوده و برای مهمانی‌های معمولی تا رسمی مناسب است. برای این آرایش شما به یک مداد چشم مشکی، براش و سایه نود و ریمل احتیاج دارید. بهتر است برای شروع مداد مشکی را روی خط چشم بالایی پلک و گوشه بیرونی چشم بکشید. سپس می‌توانید با استفاده از یک قلم نازک رنگ را به گوشه خارجی چشم بکشید و برای درخشان شدن بیشتر چشم‌ها از یک سایه نود در قسمت گوشه‌های داخلی چشم و استخوان ابرو استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از یک براش مسطح رنگ سیاه را به خط چشم پایینی منتقل کنید. سپس با یک قلم مو زاویه دار رنگ سیاه زیر چشم را پخش کنید و با استفاده از ریمل مژه‌ها را حالت دهید.

3. آرایش با ریمل بیشتر

استفاده از ریمل به تنهایی می‌تواند تفاوت زیادی بر روی چشم‌ها و آرایش در حالت کلی ایجاد کند. استفاده از ریمل هم تکنیک‌های خاص خود را دارد. برای خرید و استفاده از ریمل در کنار توجه به  انواع و قیمت ریمل، باید بتوانید بهترین مارک اصل و خوب مانند مک، گلدن رز، این لی، اسنس، مای، لورال، نیوا و غیره را تهیه کنید و در هنگام استفاده از آنها میزان فشار متوسطی بر روی مژه‌ها ایجاد کنید. استفاده از انواع ریمل های حجم دهنده، ضد آب یا رنگی ایرانی هم می‌تواند چشم‌های شما را خاص‌تر کند.

بهتر است ریمل از سمت ریشه مژه به سمت بالا کشیده شود و آن را چند بار تکرار کنید تا به خوبی مژه‌ها حالت بگیرند. اما اگر مژه‌های شما لخت و صاف هستند که در مقابل حالت گرفتن مقاومت می‌کنند می‌توانید از فرمژه هم استفاده کنید. در کنار استفاده از فرمژه شما می‌توانید یک بار ریمل زده و اجازه دهید خشک شود و سپس مجددا مژه‌ها را ریمل بزنید. اگر مژه ها به هم چسبید می‌توانید با یک برس تمیز مژه آنها را از هم باز کرده و مواد اضافه ریمل را بردارید.

4. آرایش چشم رز گلد

رزگلد یکی از محبوب‌ترین و زیباترین رنگ‌ها در پالت سایه است. از این رنگ جذاب می‌توانید در طول روز، محل کار و دانشگاه و مهمانی استفاده کنید. برای پایه آرایش بهتر است از یک سایه کم رنگ استفاده کنید تا سایه رزگلد شما بهتر دیده شود. سپس سایه قهوه‌ای را بر روی خط پلک بالایی و زیر ابرو بزنید و آن را تا گوشه خارجی چشم بکشید. سپس می‌توانید در مرحله بعدی سایه رزگلد را بر روی پلک خود پخش کرده و با سایه قهوه‌ای مخلوط کنید. با استفاده از یک خط چشم قهوه‌ای یا مشکی خط چشم نازکی بکشید و ریمل بزنید.

5. آرایش با سایه قهوه‌ای

آرایش با سایه قهوه‌ای هم یکی از آرایش‌های پرطرفدار است. استفاده از سایه قهوه‌ای چشم‌ها را زیبا و درخشان می‌کند و در عین حال جلوه‌ای طبیعی به چشم‌های شما می‌ دهد. برای گوشه چشم‌ها بهتر است از سایه تیره‌تر قهوه‌ای استفاده کنید و بر روی پلک و نزدیک به گوشه داخلی چشم از رنگ روشن‌تر قهوه‌ای کمک بگیرید.

نویسنده: وحیده امینی

کد خبر 1607699

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال بارندگی های اخیر در کشور افغانستان، بخش کمی از سیلاب و دشتمال وارد منطقه سیستان شده و به دشت خشکیده آن جان دوباره بخشیده است، اگرچه این روزها موقت و زودگذر است اما خوشحالی مردم را به دنبال داشته است.

سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان کد خبر 848329 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان باران افغانستان رود هيرمند

دیگر خبرها

  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش