Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام حسین طیبی فر امروز در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان که در سالن آمفی تئاتر کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز تمام ابرقدرت هایی که ادعای کدخدایی عالم را داشتند، مجبور هستند در مقابل اندیشه های حضرت امام زانو بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: کشوری که ۴۴ سال تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی بود، اکنون رشد اقتصادی دارد، در سلول های بنیادی جزو پیشقرولان دنیا است، پنجمین ارتش مقتدر دنیا را است، انرژی هسته ای را نهادینه کرده دارا است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم بعثت دوم یعنی انقلاب به بعثت جهانی حضرت مهدی (عج) پیوند بخورد.

طیبی فر ضمن قدردانی از زحمات علی متین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی،  توفیقات الهی روزافزون را برای وی خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: من اعتماد راسخ دارم، که این کشور با این ظرفیت عظیم احیاگر تمدن بزرگ اسلام خواهد بود، غرب اگر جرات دارد، ایرانی ها را به حال خود وا بگذارد، کمک شان نکند و مزاحم شان هم نشود، آن صورت رویدادهای بزرگ را در این کشور به چشم خواهیم دید.

وی ضمن قدردانی از حجت الاسلام علی متین مسئول پیشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، برای مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان حجت الاسلام میثم فیاضی نیز آرزوی توفیق کرد و گفت: در سایه همدلی، همراهی و همکاری می توان به وظایف سنگین جامعه عمل پوشاند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: طیبی فر ارومیه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد

ایسنا/اردبیل مدیر کل صمت استان اردبیل گفت: یکی‌ از بحث های مهمی‌ که در سال جاری انجام شد تاسیس دفتر و نمایندگی اداره کل صمت در شهرستان اصلاندوز برای اولین بار است.

مسعود ایرانی، ۱۷ اردیبهشت با بیان خبر فوق گفت: این موضوع با همراهی مقامات مسئول در شهرستان اصلاندوز انجام شد و فعالیت های رسمی این اداره کل در شهرستان مذکور به صورت یک دفتر مستقل تاسیس و کارهای آن شهرستان را راساً انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: این ‌اتفاق مبارکی است که برای گرفتن مجوزهای لازم برای این نمایندگی و دفتر در شهرستان اصلاندوز اقداماتی در وزارت صمت در حال انجام بوده و مراحل آن طی می شود.

ایرانی بیان کرد: با توجه به تطویل مراحلی که مجوز صادر می شود ما فعلاً نمایندگی ایجاد کردیم تا جهت خدمت رسانی و انجام خدمات مربوط به اداره کل صنعت معدن تجارت تلاش مضاعفی انجام شود بدین ترتیب در دسترسی مردم آن خطه به خدمات این اداره کل تسهیل گری صورت پذیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند