Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم شهداب یزد گفت: با توجه به شراطی بدنی‌ام تصمیمی برای بازنشستگی ندارم و قصد دارم چند سال دیگر هم بازی کنم.

مهدی مهدوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص صعود تیم شهداب یزد به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: از ابتدای لیگ تیم برای حضور در ۴ تیم نهایی بسته شده بود؛ اما در دور رفت اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر مدیریت باشگاه مجبور شد کادر فنی را تغییر دهد تا به تیم شوک وارد شود. البته مربیان قبلی زحمات زیادی برای تیم کشیدند.

وی افزود: با حضور کادر فنی جدید قرار بر این شد که با ایده‌های جدید موانع را پشت سر بگذاریم تا ناکامی‌ها تیم به پایان برسد. خوشبختانه این اتفاق افتاد و شهداب از رده هشتم به رده سوم جدول رسید. در مرحله اول پلی‌آف هم به مصاف مس که تیم بسیار خوبی بود رفتیم. این تیم، چون استرسی نداشت مقابل ما خیلی راحت بازی می‌کرد؛ اما روی بازیکنان ما فشار روانی زیادی بود و خوشبختانه توانستیم این مرحله سخت را با موفقیت طی کنیم.

کاپیتان تیم شهداب یزد درباره بازی با تیم فولاد سیرجان در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال گفت: فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی است؛ اما مقابل این تیم دست و پا بسته نیستیم و با برنامه ویژه‌ای به مصاف تیم سیرجان می‌رویم. تلاش می‌کنیم هر طور شده به فینال برسیم و فکر می‌کنم توانایی این کار را داریم.

مهدوی درباره اینکه آیا تصمیمی برای بازنشستگی و خداحافظی با دنیای قهرمانی دارد یا خیر، گفت: با توجه به شراطی بدنی‌ام تصمیمی برای بازنشستگی ندارم و قصد دارم چند سال دیگر هم بازی کنم.

وی در پایان در خصوص اینکه لیگ امسال چه شرایطی داشت، خاطرنشان کرد: امسال بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌ها پخش شده بودند و به غیر از سپاهان، سایر تیم‌ها فاصله کمی در جدول با هم داشتند. همین مسئله باعث جذاب شدن مسابقات شد.

 

بیشتر بخوانید: طلسم عجیب شهرداری ارومیه برای قهرمانی در لیگ برتر والیبال؛ پای فضای مجازی در میان است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی مهدوی لیگ برتر والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی مهدوی لیگ برتر والیبال تصمیمی برای بازنشستگی لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، گفت: ۴۵ معلم نمونه برتر منطقه‌ای و سه معلم نمونه استانی در هفته معلم تقدیر خواهند شد. - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین مولوی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به نقش معلم در نظام تعلیم و تربیت، اظهار داشت: نقش معلم در جامعه ما بسیار جدی است و بر اساس نظرسنجی‌ها معلمان به عنوان مورد اعتمادترین قشر جامعه اعلام شده‌اند.

وی افزود: قطعا برای اینکه آینده‌ای خوب در جامعه رقم بزنیم چاره‌ای نیست، جز اینکه از پتاسیل امید بهره‌مند شویم، بنابراین کمک رسانه‌ها در جهت ایجاد امید آفرینی در خصوص نقش آموزش و پرورش در جامعه بسیار موثر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم در تمامی مدارس توسط دانش آموزان و اولیا برگزار می‌شود و از معدود مراسم‌هایی است که مردم در صحنه هستند و بهترین جلوه‌های تجلیل و بزرگداشت مقام معلم در مدارس و کلاس درس توسط دانش آموزان برگزار می‌شود.

مولوی عنوان کرد: در استان مرکزی 15 منطقه وجود دارد که در هر منطقه آموزشی یک برنامه ویژه بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود و بازنشستگان در مراسم تجلیل می‌شود. ویژه برنامه امسال برای بزرگداشت روز معلم نیز معرفی معلمان ماندگار استان مرکزی است و تعدادی از معلمانی که ویژگی شاخص دارند نیز تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های بزرگداشت روز معلم بیان کرد: 45 معلم نمونه برتر منطقه‌ای و سه معلم نمونه استانی در هفته معلم تقدیر خواهند شد، همچنین برگزاری جشنواره عکس در مدرسه صمصامی در دستور کار قرار دارد و قرار است این جشنواره در سطح کشور به عنوان یک حرکت نمادین و به طور مستمر برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به پیش بینی برگزاری 15 برنامه خاص و یک برنامه ویژه برای هفته بزرگداشت مقام معلم در استان مرکزی ادامه داد: دیدار 45 معلم از استان مرکزی با مقام معظم رهبری؛ دیدار معلمان نمونه با ریاست جمهور؛ دیدار فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛ غبارروبی مزار شهدا در سطح استان؛ برگزاری شورای آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های شاخص هفته بزرگداشت روز معلم است.

مولوی بیان کرد: نزدیک به 17 هزار معلم در استان مرکزی در 2 هزار مدرسه استان مشغول به خدمت هستند. با تدابیر اندیشیده شده علی‌رغم خروجی‌ها در بازنشستگی؛ در سال تحصیلی آینده مشکلات کمتری در خصوص کمبود معلم وجود خواهد داشت. نسبت به سال گذشته سه ماه تقویم کاری جلو کشیده شد و استخدام‌های ویژه انجام شده است و تا پایان خرداد ماه به آموزش و پرورش معرفی می‌شوند. پیش‌بینی بر این است که در مهر ماه تحصیلی جدید با چالش کمتری مواجه شویم.

وی با اشاره به وضعیت مدارسی کانکسی در سطح استان تصریح کرد: خوشبختانه در سه سال گذشته تمام مدارس کانکسی بالای 10 دانش‌آموز در کل کشور و استان جمع‌آوری شدند و تعداد معدودی مدارس کانکسی زیر 5 دانش آموز در سطح استان وجود دارد که جمع آوری آنها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته