Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@20:47:57 GMT

کاهش حمایت آمریکایی‎ها از بایدن

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۶۸۴۶

یک نظرسنجی نشان می‎دهد که مقبولیت رئیس جمهور آمریکا در میان مردم این کشور همچنان شاهد روندی نزولی است.

خبرگزاری میزان - یک گزارش نشان می‎دهد که «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا با چالش‎های زیادی از جمله مدیریت وضعیت اوکراین، واکنش به همه‌گیری کرونا و بحران مرزی روبرو است که موقعیت وی را شکننده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «اسپوتنیک»، محبوبیت پایین بایدن و نارضایتی عمیق آمریکایی‌ها از تورم و اقتصاد، به جمهوریخواهان برتری داده است تا به سمت انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۲ حرکت کنند، که در آن حزب جمهوریخواه امیدوار است کنترل کنگره را دوباره به دست بگیرد.

بر اساس نظرسنجی جدید مشترک «واشنگتن پست» و «ای بی سی نیوز»، مقبولیت رئیس جمهور آمریکا به ۳۷ درصد کاهش یافته است.

در این نظرسنجی ۵۵ درصد آمریکایی‌ها بایدن را مقبول نمی‌دانند، که ۴ درصد در مقایسه با میزان مقبولیت او در نوامبر و ۱۵ درصد در مقایسه با میزان ماه آوریل ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

تنها ۳۰ درصد از مستقلین سیاسی و ۱۰ درصد جمهوریخواهان در این نظرسنجی از رئیس جمهور آمریکا حمایت کرده‎اند.

حتی بایدن در داخل حزب خود با مخلفت روبرو است؛ تقریباً یک چهارم دموکرات‌ها یا مخالف هستند (۱۹ درصد) یا درباره بایدن (۴ درصد) بلاتکلیف هستند.

بیشتر بخوانید: دولت بایدن زیر فشار بحران های داخلی و خارجی دموکرات‌ها از بایدن فاصله گرفتند؟

بر اساس این نظرسنجی، میزان مقبولیت بایدن در زمینه‌های اقتصاد (۳۷ درصد موافق، ۵۸ درصد مخالف) و همه گیری کووید-۱۹ (۴۴ درصد موافق، ۵۰ درصد مخالف) باعث کاهش کلی مقبولیت او شده است.

همچنین ویژگی‌های شخصی بایدن که با درجه محبوبیت کلی او مرتبط است وجود دارد؛ ۴۳ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که می‌توان در میانه یک بحران به بایدن اعتماد کرد، در حالی که ۵۲ درصد معتقدند که نمی‌توان به او اعتماد کرد.

تنها ۳۶ درصد فکر می‌کنند که او یک مدیر قدرتمند است، که ۷ درصد در مقایسه با آخرین نظرسنجی در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ کاهش یافته و این در حالی است که ۵۹ درصد این چنین فکر نمی‌کنند.

همچنین بر اساس این نظرسنجی، ۴۰ درصد معتقدند که او از دقت ذهنی لازم برای ارائه خدمات مؤثر برخوردار است که ۱۱ درصد در مقایسه با بهار ۲۰۲۰ کاهش داشته است، در حالی که اکثریت ۵۴ درصدی اینگونه فکر نمی‌کنند.

نظرسنجی‌ها همچنین نشان می‎دهند که بایدن یکی از پایین‌ترین میزان محبوبیت را در بین هر رئیس جمهوری دارد که نخستین سخنرانی خود را درباره وضعیت آمریکا که روز سه‌ شنبه انجام می‎شود، دارد.

تنها «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، با ۳۶ درصد مقبولیت، وضعیت بدتری از بایدن داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درصد در مقایسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # جو بایدن ، آمریکا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی