Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

محبوب حیدری افزود: این بزرگراها مربوط به بزرگراه اردبیل-سرچم،اردبیل-گرمی و پارس آباد -سربند است که دارای پیشرفت مطلوبی بوده و تلاش براین است این پروژه ها در زمان مقرر به بهره بردای برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی اظهار کرد:با بهره بردای از این پروژه‌ها میزان تصادفات در استان کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه روند پیشرفت بزرگراه اردبیل-مشگین‌شهر مطلوب است افزود:تنها مشکل اصلی پروژه بزرگراه  اردبیل – مشگین‌شهر جابجایی تاسیسات و تامین اعتبار مورد نیاز است که امیدواریم اعتبار مورد نیاز این پروژه با مساعدت مسئولان اجرایی کشور تامین شود.

وی اظهار کرد: ۴۳کیلومتر باقیمانده از این بزرگراه ۹۰ کیلومتری از سوی  قرارگاه خاتم‌الانبیا و موسسه عاشورا در دست اجراست که ۲۵ کیلومتر آن تکمیل شده است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل در باره پروژه باند دوم سه راهی رضی-امیرکندی گفت:روند عملیات اجرایی در مسیر اردبیل به گرمی مطلوب است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

حیدری افزود: عملیات زیرسازی پروژه و تکمیل عملیات روسازی ۱۱.۵کیلومتری این جاده در حال اجراست و با بهره‌برداری از این پروژه و اتصال بزرگراه اردبیل - سه راهی رضی - گرمی به شهر رضی مشگین‌شهر شاهد تردد ایمن و مطمئن در این مسیر خواهیم بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به عملیات حفاری تونل دوم حیران نمین گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری حفاری این تونل به اتمام برسد.

وی افزود: تاکنون با حفاری ۴۳۳ متر در دهانه تونل در سمت آستارا و هفت متر در دهانه سمت نمین در مجموع ۴۴۰ متر تونل حفاری شده  و حدود ۲۹۰ متر تا بازگشایی در قسمت تاپ تونل باقی است.

از مجموع ۶ هزار و ۳۷۴ کیلومتر راه ارتباطی استان اردبیل ۲۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی است ، از چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی استان اردبیل ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود و قرار گرفتن در سرزمینی فلاتی شکل با شیب‌های بسیار تندی به زمین‌های کم‌ارتفاع اطراف خود شامل کرانه‌های دریای خزر ، جلگه پست مغان و نیز دشت‌های کم‌ارتفاع استان‌های آذربایجان‌شرقی و زنجان منتهی می‌شود و به همین لحاظ جاده‌های این استان اغلب دارای پیچ‌ها و شیب‌های بسیار تند هستند.

هشت گردنه سخت‌گذر و برف‌گیر به نام‌های حیران ، صایین ، کجل، نقدوز ، الماس ، لنگان ، قره‌آغاج و اسالم در راه‌های ارتباطی این استان قرار دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بزرگراه راه و شهرسازی استان راه و شهرسازی دریای خزر مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بزرگراه اردبیل مشگین شهر استان اردبیل کیلومتر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی حسین‌پور ظهر چهارشنبه در بازدید از شهربازی‌های اردبیل اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل از تجهیزات شهربازی مستقر در مجموعه‌های تفریحی استان ۱۲ دستگاه تجهیزات بازی غیر استاندارد به دلیل عدم وجود مجوز معتبر بهره‌برداری از شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد پلمب شد.

وی خاطرنشان کرد: این تجهیزات شامل تاب زنجیره‌ای، کشتی صبا، یورو بانجی، هلیکوپتر چرخشی، چرخ و فلک، ماشین شارژی، موتور برقی، پیست پرش در آسمان، دو مورد قطار بدون ریل، قطار کودک و ماشین برقی بود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: از همشهریان تقاضا می‌شود به هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن مجوز بهره برداری معتبر و نصب آن در کنار تجهیزات اطمینان حاصل کنند.

حسین‌پور گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مغایر با مراجعه به درگاه الکترونیکی مردمدار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه‌های مختلف یا از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 6094272

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد