Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه شیراز با بیان اینکه پیام کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر» بشارتی است که پیامبر(ص) به عالم داده است گفت: این پیام فریادگری فرهنگ انتظار و ظهور حضرت حجت (عج) است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام صبح امروز در اختتامیه کنگره جهانی محمد پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر اظهار داشت: امید است که در شهر ادب و هنر و حرم سوم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ادب و هنری که به بازار آورده‌ایم به برکت پیامبر قیمت پیدا کند و جان بگیرد و جهانیان را بهره‌مند کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدا پیامبر (ص) را فرستاد که شاهد همه بشریت باشد در صورتی که دیگر پیامبران تنها شاهد بر امت خود بودند، گفت: در صحنه قیامت این خلافت اینگونه جلوه می‌کند که منبری برای پیامبر می‌گذارند که هزار پله دارد پیامبر بر بالای آن منبر قرار می‌گیرد و خداوند امر خلایق را به پیامبر واگذار می‌کند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه هیچ چیزی از نگاه بینا و بصیر پیامبر در طول تاریخ مخفی نمانده است، افزود: حضرت عیسی به ظهور پیامبر اسلام مژده داد و پیامبر ما هم به بهشتی که پایان این دنیاست مژده داد قبل از اینکه بهشت و جهنم آخرت رخ دهد و آن  مژده به ظهور حضرت حجت (عج) است.

دژکام با بیان اینکه پیام همایش شما بشارتی است که پیامبر به عالم داده است و آن ظهور حضرت حجت (عج) است،گفت: گره کور دنیا و دعوا بر سر قدرت و دیگر وقایع دنیا نشان می‌دهد که حال دنیا خوب نیست، جهان در انتظار عدالت است عدالتی که همه را خشنود می‌کند کام مردم را به عدالت خود شیرین می‌کند. 

وی افزود: پیامبری که به گرامیداشت مبعثش نشسته‌ایم باید دین، آیین، عدالت و محبتش جهان را بگیرد و همه از این بهره‌مند شوند و فریادگری این انتظار به عهده شماست.

معرفی فیلم‌های کنگره بین‌المللی «محمد (ص)، پیامبر رحمت، در آئینه ادب و هنر»اختتامیه کنگره بین‌المللی «محمد؛ پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر» در شیراز برگزار می‌شودمعرفی فیلم‌های کنگره بین‌المللی «محمد (ص)، پیامبر رحمت، در آئینه ادب و هنر»

امام جمعه شیراز خطاب به مسئولان کنگره گفت: این مسیر را در ادب و هنر بپیمایید تا قله‌های زبان فارسی برای این پیام‌رسانی این مفهوم صرف شود و آن اینکه کسی صاحب عالم می‌شود که ولایت محمدیه و علویه را به همه جهان عرضه می‌کند.

انتهای پیام/424/ن/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیامبر رحمت ادب و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی همنوازان باربد به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر، نظیر روزگار آشنایی، دل سر به هوا،‌ای دوست، رنگ شادی، نازارم و دالکه است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)،  محمد انوری (کمانچه آلتو)،  مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)،  محمد یخچالی (سنتور)،  میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)،  سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)،  ماهور زمانه پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.
کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد