Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و چهارم لیگ پرتغال برابر ژیل ویسنته به تساوی رسید. در این مسابقه مهدی طارمی هر کاری برای گلزنی کرد اما نتوانست دروازه حریف را باز کند.

به گزارش قدس آنلاین، در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ پرتغال شب گذشته تیم پورتو به مصاف ژیل ویسنته رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی برای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو باوجود پاس گل او، با بدشانسی در گلزنی به پایان رسید.

ابتدا ژیل ویسنته در دقیقه ۳ «کاروالهو» را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد و تا پایان مسابقه با یک بازیکن کمتر بازی کرد. با این حال، این تیم برابر پورتو عقب نکشید و در دقیقه ۶۲ توسط «فران ناوارو» به گل نخست رسید.

پورتو برای به ثمر رساندن گل تساوی، به زمان زیادی نیاز نداشت و این کار در دقیقه ۶۵ توسط «اوانیلسون» انجام شد. مهدی طارمی با یک ضربه سر توپ را به اوانیلسون پاس داد و این مهاجم برزیلی هم توانست با همکاری مهاجم ایران گلزنی کند.

طارمی با وجود این پاس گل، چند موقعیت خوب گلزنی هم داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. در دقیقه ۵۱، طارمی در شرایطی در محوطه شش قدم ژیل ویسنته صاحب فرصت شد که نتوانست توپ را وارد دروازه خالی حریف کند.

او در دقیقه ۹۸ هم یک ضربه فنی زد که توپ مهاجم ایران به تیرک افقی ژیل ویسنته برخورد کرد تا پورتو از رسیدن به سه امتیاز ارزشمند در این مسابقه باز بماند.

یک شب قبل، تیم اسپورتینگ لیسبون که اصلی ترین رقیب این فصل پورتو برای کسب عنوان قهرمانی است، برابر مارتیمیو با نتیجه تساوی متوقف شده بود. پورتو امید داشت با برد مقابل ویسنته، فاصله امتیازاتش را با اسپورتینگ به ۸ امتیاز برساند اما در نهایت همان فاصله ۶ امتیازی باقی ماند.

برنده بزرگ این هفته از مسابقات لیگ پرتغال، تیم بنفیکا بود که شب گذشته توانست با سه گل تیم ویتوریا را در هم بکوبد و برای کسب عنوان نایب قهرمانی به اسپورتینگ نزدیکتر شود.

در حال حاضر پورتو با ۶۴ امتیاز صدرنشین است و اسپورتینگ و بنفیکا با ۵۸ و ۵۴ امتیاز دوم و سوم هستند.

در دیگر بازی شب گذشته، بواویشتا در حالی که علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی را روی نیمکت داشت برابر استوریل با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی گلزنی طارمی ژیل ویسنته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء

به گزارش قدس آنلاین، اتحاد کلباء در جام ریاست‌جمهوری امارات به مصاف تیم آماده و سرحال الوصل رفت. همچنان که پیش بینی می‌شد این الوصل بود که توانست پیروزی آسانی را در این بازی به دست آورد. الوصل با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد.

مهدی قایدی، ستاره ایرانی اتحاد کلباء، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۶۸ در حالی که بازی با یک گل به سود الوصل دنبال می‌شد گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند اما در ادامه اتحاد کلباء سه گل دیگر را دریافت کرد تا شکست سنگینی را پذیرا شود.

قایدی در دقایق پایانی تعویض شد. این بازیکن ایرانی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته و از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. او به احتمال خیلی زیاد در ترکیب تیم منتخب فصل قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند