Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۲۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۶۶۵ نفر رسید که از این تعداد ۱۸۶ نفر بدحال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، طی روزهای اخیر که شاهد روند کاهشی موارد ابتلا به کرونا در استان مازندران بودیم طی شبانه‌روز گذشته باز هم شمار مبتلایان اوج گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۸ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.
طی این مدت تعداد ۱۲۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
هم اکنون ۴۹۹ بیمار به‌علت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۱۵۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۱۶۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار جدید بستری و ۲۹ بیمار هم ترخیص شدند.
همچنین ۳۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۲۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۶۶۵ نفر رسید که از این تعداد  ۱۸۶ نفر بدحال هستند.
براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۸ تن رسیده است.

براساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ششم اسفند ماه در استان مازندران، ۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، چهار شهرستان تنکابن، رامسر،سوادکوه و بهشهر در وضعیت قرمز کرونایی باقی ماندند و دو شهرستان میاندرود و سیمرغ همچنان در وضعیت زرد کرونایی هستند.
شهرستان‌ های تنکابن، رامسر، سوادکوه و بهشهر در وضعیت قرمز، شهرستان‌های آمل، ساری، بابل، محمودآباد، چالوس، قائمشهر، سوادکوه شمالی، نور، نکا، گلوگاه، بابلسر، جویبار، نوشهر، فریدونکنار، کلاردشت و عباس آباد در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های میاندرود و سیمرغ در وضعیت زرد قرار دارند.
تشدید رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق نوبت سوم واکسن کرونا کماکان توصیه می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی