Web Analytics Made Easy - Statcounter

دودانگه بابیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همه ما باید بحث تبیین را نسبت به حقایق انجام دهیم، گفت: جهاد تبیین، خنثی‌کننده توطئه دشمن است و به وسیله این مهم می‌توان حرکات صحیح را منتشر کرد و به سؤالات پاسخ داد.

سرپرست معاونت فرهنگی-هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه با جهاد تبیین می‌توان ابهام‌آفرینی‌های موجود در فضای اجتماعی و مجازی را به‌نوعی مورد خدشه قرار داد و با آن مقابله کرد، گفت: دشمن که امروز در قالب جریان ضدانقلاب و رسانه‌های تابعه آن ظهور دارد، از عملیات روانی، هدفی مهمتر و بنیادی‌تر را دنبال می‌کند و آن هم تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه تمام این سیاه نمایی‌ها، نفرت پراکنی‌ها، یأس آفرینی‌ها، تشویش‌ها و اعتماد زدایی‌هایی که صورت می‌گیرد را نباید تنها یک جنگ روانی برای القای یک سلسله پیام‌ها در ذهن مخاطب دانست، گفت: این فرآیند‌های روانی مذکور که در لباس عملیات رسانه‌ای متحقق می‌شوند در عین اینکه خودشان هدف هستند، وسایل و ابزاری برای تحقق یک هدف اصلی‌تر یعنی ایجاد آشوب و برهم زدن نظم اجتماع برای سلطه بر جامعه اسلامی هستند.

او بابیان اینکه روشنگری تلاش برای مقابله و خنثی کردن توطئه‌های دشمن است؛ دشمن در حال انجام جنگ ترکیبی علیه ما است و همه تلاش خود را در جبهه‌های مختلف به کار می‌گیرد، گفت: در جهاد تبیین راه درست مقابله با دشمن تهاجم ترکیبی و روشنگری همه جانبه علیه دشمن است و انجام این امر هم مستلزم روشنگری و آگاهی نسبت به دستاورد‌های انقلاب و اقدامات انجام شده است.

مدیر عملیات روانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برای تحقق جهاد تبیین در درجه اول متولیان رسانه‌ها و فضای مجازی و مطبوعات باید دست به کار شوند و در وهله دوم هر کسی که مرکز یا منبری دارد، اهل فکر، کار و اقدام به‌خصوص مسئولان در این خصوص مسئولیت دارند و باید روشنگری کند و همچنین جهاد تبیین و روشنگری باید با زاویه امیدآفرینی باشد.

دودانگه می گوید: در همین راستا، نشست برخط مهارت روشنگری و جهاد تبیین به همت شبکه روشنگران فرهنگی این استان برگزار می‌شود.


او با بیان اینکه سخنران این نشست عمار عطاپور؛ مدیر اداره عملیات تبلیغی و روشنگری معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین خواهد بود، گفت: نشست برخط مذکور روز چهارشنبه ۱۱ اسفند و از ساعت ۱۳ ظهر برگزار می‌شود.

مدیر عملیات روانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در برنامه از طریق لینک روبیکا روشنا استان زنجان به آدرس https://rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه انصارالمهدی بسیج مستضعفین عملیات روانی استان زنجان جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین مباشری از اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، خدمات مومنانه و پروژه‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان همچنین از برگزاری اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، برگزاری بیش از ۱۰ پروژه عمرانی منازل محرومین، خدمات‌رسانی و برگزاری کلاس‌های تقویتی دانش آموزان، سرکشی از خانواده‌های شهدای جهادگر، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و برگزاری کلاس خاتم‌کاری و … در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6097067

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است