Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@03:28:15 GMT

معرفی 8 صرافی ارز دیجیتال معتبر در ایران

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۷۴۰۹

معرفی 8 صرافی ارز دیجیتال معتبر در ایران

 

انتخاب یک صرافی معتبر ارز دیجیتال اولین و مهم‌ترین چالش برای افرادی است که بازار کریپتوکترنسی را به منظور سرمایه‌گذاری و ترید انتخاب کرده‌اند. هم‌زمان با توسعه بازارارزهای دیجیتال، تعداد صرافی‌ های ارز دیجیتال نیز رو به افزایش است.

انتخاب صرافی خوب گام جدانشدنی خرید و فروش کرپتوکارنسی می‌باشد. ایرانیان می‌توانند از صرافی های ایرانی و خارجی برای معامله در بازار ارز های دیجیتال استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران به دلیل عدم قانون‌گذاری شفاف در این حوضه ،سرمایه‌گذاران با شک و تردیدهای فراوانی روبرو هستند.استفاده از صرافی های خارجی نیز به دلیل تحریم‌ها، برای کاربران ایرانی با مشکلاتی از قبیل مسدود شدن حساب همراه خواهد بود.

با توجه به مشکلات موجود در حوزه ارز دیجیتال، انجام تحقیقات کافی برای انتخاب یک صرافی معتبر ضروری است؛ صرافی‌ای که قابل اعتماد باشد و بتوان با خیال آسوده در آن به معامله پرداخت.

در ابتدای کار حتما توصیه اکید می کنیم که از نگهداری سرمایه خود در کیف پول صرافی ها(چه ایرانی چه خارجی) اکیدا خود داری فرمایید چون اگر صرافی شما خارجی باشد امکان تحریم و بلوکه شدن سرمایه شما وجود دارد و اگر ایرانی باشد هم مشکلات مربوط به خودش را دارد نظیر هک شدن، خیانت مدیر صرافی و... وجود دارد ، پس حتما توصیه می کنیم برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود از کیف پول معتبر استفاده نمایید،برای مشاهده لیست کیف پول های معتبر و غیر قابل تحریم برای ایراننیان روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین کیف پول های بیت کوین برای ایرانیان

معرفی معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران ۱٫صرافی کوین گت

از ویژگی های مثبت صرافی کوین گت این است متصل به صرافی بزرگ بایننس می باشد،و همه شبکه های این صرافی مانند (beb2،bep20,و...)را پشتیبانی می کند و مزیت آن این است که شمه مثلا اگر بیت کوین را با شبکه خود بیت کوین خریداری کنید(اکثر صرافی های دیگر در ایران و حتی برخی صرافی های خارجی به این حات هستن) با کارمزدی بالاتری حدودا ۵۰۰هزار الی ۶۰۰هزار تومان کارمزد انتقال بدهید،در صورتی که صرافی کوین گت این مشکل را برای کاربران ایرانی حل کرده است ،در این صرافی کافی است شما هنگام خرید مثلا بیت کوین شبکه bep2 را انتخاب نمایید، کارمز انتقال شما  از ۶۰۰ هزار تومان به ۸هزار تومان تقلیل یابد.از ویژگی های مثبت دیگر این صرافی کارمزد پایین و تنوع ارزها و توکن های پشتیبانی شده در این صرافی می باشد که تقریبا از همه توکن ها و ارزهای لیست شده در صرافی بزرگ بایننس پشتیبانی می کند.

ویژگی های صرافی کوین گت ارائه قیمت لحظه‌ای ارزها تنوع ارزهای دیجیتال امکان واریز و برداشت ریالی درصد مشارکت کاربر از درآمدزایی نقطه ضعف کوین گت اپلیکیشن موبایل ندارد. ۲٫صرافی ایرانی رمزینکس

صرافی دیجیتال ایرانی رمزینکس از اولین‌های ارزهای دیجیتال در ایران است. امنیت تراکنش‌ها و دارایی‌های شما در رمزینکس برعهده نخبه‌های دانش‌آموخته از دانشگاه شریف است. با ورود به رمزینکس، تمامی دارایی‌های شما در کیف پول اختصاصی این صرافی به طریق سرد در بالاترین سطح امنیتی ممکن، نگهداری خواهد شد. امکانات و خدمات رمزینکس عبارتند از:

اپلیکیشن قابل نصب در موبایل کیف پول اختصاصی و امن بازار معاملاتی ۲۴ ساعته پشتیبانی از ۲۲ رمز ارز ۳- صرافی تبدیل

صرافی تبدیل از جمله صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است که به منظور خرید و فروش و انتقال رمز ارزها ایجاد شده است. این صرافی دارای دو مارکت بوده و امکان خرید ارز دیجیتال را هم با تتر و هم با تومان فراهم کرده است. در این صرافی شما هم می‌توانید به صورت همتا به همتا مانند بازار بورس با معامله‌گران دیگر معامله کنید و هم به صورت آنی از خود صرافی ارز بخرید را به آن بفروشید.

امکانات و خدمات صرافی تبدیل عبارتند از:

کد معرف: در صورتی که دوستان شما با دعوت شما به صرافی تبدیل بپیوندند، مبلغی به عنوان پاداش به شما پرداخت می‌شود. پشتیبانی قوی: یک تیم حرفه‌ای به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی کاربران هستند. دریافت مشاوره: امکان دریافت مشاوره از کارشناسان متخصص تیم تبدیل وجود دارد. ۴- صرافی نوبیتکس

نوبیتکس از معروف‌ترین صرافی های ایرانی ارز دیجیتال به شمار می‌رود. سایت خرید و فروش ارز دیجیتال نوبیتکس در سال ۱۳۹۶ ایجاد شد. امکانات و خدمات این صرافی عبارتند از:

کیف پول اختصاصی امن ( با قابلیت نگهداری آفلاین رمز خصوصی که کیف پول شما را در مقابل هک ایمن خواهد کرد.) دارای اپلیکیشن معاملاتی قابل نصب در موبایل امکان پرداخت با کارت‌های عضو شتاب امکان خرید و فروش با ریال پشتیبانی از ۱۲ رمز ارز کارمزد رقابتی بازار ۲۴ ساعته  ۵- صرافی والکس

جالب است بدانید تیم این صرافی دیجیتال ایرانی ، متشکل از جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف است. این سایت از تایید هویت دو عاملی استفاده می‌کند و قواعد محکمی برای تامین امنیت سایت در نظر گرفته شده است. امکانات و خدمات والکس عبارتند از:

پشتیبانی در هفت روز هفته و ۱۸ ساعته ایجاد اپلیکیشن قابل نصب در موبایل (به زودی) پشتیبانی از ۶ رمز ار  ۶- صرافی ارز دیجیتال ایرانی آبان تتر

آبان تتر به دلیل طریقه استفاده راحت و تعداد بالای کاربران، توانسته یک بستر مناسب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم کند. این صرافی فعالیت خود را از عرضه تتر آغاز و سپس ارزهای دیگری را نیز به لیست خود اضافه نمود. امروزه سایت آبان تتر بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند.

ویژگی های صرافی آبان تتر کیف پول نرم افزاری ارائه قیمت لحظه‌ای ارزها تنوع ارزهای دیجیتال امکان واریز و برداشت ریالی درصد مشارکت کاربر از درآمدزایی نقطه ضعف آبان تتر اپلیکیشن موبایل ندارد. ۷- صرافی ارز دیجیتال ایرانی اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در حوزه رمز ارزها شروع کرد. صرافی اوکی اکسچنج در راستای فراهم کردن بستری ایمن برای کلیه مردم در راستای سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال و کسب سود در این حوزه تلاش می‌کند. در واقع، این صرافی سعی کرده است با وجود تمام تحریم ‌هایی که علیه کاربران ایرانی در صرافی های خارجی وجود دارد، خدماتی را به مردم ارائه دهد و راهی برای پیشرفت آنها باز کند.

نکته قابل توجه اینکه؛ علاوه بر امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف در این صرافی ، کارمزد کم، قیمت و تغییرات لحظه‌ای ارزهای دیجیتال از مزایای این صرافی می‌باشد.

خدمات صرافی اوکی اکسچنج  پشتیبانی از بیش از ۱۵ رمز ارز ارائه خدمات به بیش از ۴۰۰ هزار کاربر ارائه دو سامانه مجزا (اوکی اکسچنج و اوکی اکسچنج تریدر) کارمزد کم  8- صرافی ارز دیجیتال ایرانی اکسکوینو

صرافی اکسکوینو فعالیت خود را از ۱۳۹۶ در حوزه ارز دیجیتال آغاز کرده است. این صرافی سعی کرده است فضایی دوستانه و مورد اعتماد کاربران خود ایجاد کند. صرافی اکسکوینو مدعی است با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای، بستری امن برای خرید و فروش کاربران خود ایجاد کرده است. با توجه به تحریم ایران و عدم دسترسی راحت ایرانیان به صرافی های خارجی، صرافی اکسکوینو توانسته رضایت بسیاری از کاربران خود را در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال جلب کند.

مزایای صرافی اکسکوینو امکان واریز و برداشت ریالی امکان انجام تراکنش لحظه‌ای با سرعت بالا داشتن کیف پول اختصاصی دارای بیشترین تنوع در تعداد کیف پول ارز دیجیتال امنیت بالا پشتیبانی از تعداد قابل توجهی از رمز ارزها پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه کیف پول به کاربران ارائه خدمات مبتنی بر فناوری بلاک چین دارای پنل کاربری ساده و در عین حال حرفه‌ای و مناسب برای تمامی کاربران

منبع: فردا

کلیدواژه: صرافی ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود

بر اساس اعلام جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی، شهروندان گوشت قرمز را از مراکز معتبر و مورد تایید دامپزشکی تهیه کنند و از خرید گوشت‌های بازرسی‌نشده و بدون مهر دامپزشکی (کشتار غیرمجاز) جدا خودداری شود.

قصاب‌ها و افرادی که مستقیم با دام سر و کار دارند، یا در کار ذبح دام هستند، یا افرادی که دام را در منزل یا مجاورت منزل خود نگهداری می‌کنند، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‌های مشترک انسان و دام هستند؛ بنابراین این افراد باید از تماس مستقیم با حیوان و ترشحات آن، اجتناب کرده و افراد فعال در کشتارگاه‌ها هم باید از دستکش، چکمه و روپوش استفاده کنند، رعایت بهداشت فردی تنها راه پیشگیری از ابتلا به بیماری است.

گوشت‌هایی که خارج از زنجیره تولید دامپزشکی ذبح می‌شود اگر علائم بیماری نداشته باشد، بهتر است قبل از مصرف، برای از بین رفتن میکروب بیماری‌های احتمالی مشترک بین انسان و دام، به مدت ۲۴ ساعت داخل کیسه پلاستیکی در یخچال نگهداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال