Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فریبرز کرمی» روز دوشنبه در گفت و گو بل ایرنا با بیان اینکه کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافری به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل ونقل جاده‌ای محسوب می‌شود، افزود: کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد.

کرمی گفت: در ۱۱ ماه سپری شده از سال جاری ۹۵۵ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۳۲۶ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد وانت بارها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در محورهای مواصلاتی کشور یادآور شد: برای بیش از هزار دستگاه ناوگان وانت باری کارت هوشمند صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: برای ۷۶ راننده وانت باری کارت هوشمند صادر و ۴۲۷ کارت هوشمند راننده وانت باری تمدید شده است.

کرمی با اشاره به اینکه امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت‌های کارت‌های هوشمند رانندگان است افزود: براساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای هم‌اینک به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

برچسب‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه كارت هوشمند ملی حمل و نقل مسافری کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كارت هوشمند ملی حمل و نقل مسافری كارت هوشمند ملی حمل و نقل مسافری کرمانشاه نقل جاده ای کارت هوشمند حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد

مهرداد میرزاییان اظهار کرد: طی یک ماه گذشته ۲۳ پروانه باری صادر و ۳۲ پروانه مسافربری در شهرکرد تمدید شد.

بیشتر بخوانید

افزایش ۲۰ درصدی جابجایی مسافر در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: در این مدت ۷۴ پروانه پروانه حوزه باری وانت، کامیون و.. تمدید گردید.

وی اضافه کرد: در راستای اشتغال رانندگان در شهرکرد در پارسال ۲ هزار و ۴۰۶ فقره پروانه جدید برای ناوگان باری و مسافربری صادر و تمدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد