Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم برجوئی روز دوشنبه  در نشست با فرماندار دشتی  افزود: یکی از مهمترین برنامه ها برای کنترل و پیشگیری کرونا انجام واکسیناسیون عمومی در سطح بالا است که با همکاری مردم این کار در همه نقاط شهرستان‌های استان بوشهر بخوبی و با قوت ادمه دارد .

وی افزود: استقبال از  واکسیناسیون دز اول و دوم در استان بوشهر بسیار خوب ومطلوب بوده است و با توجه به فروکش کردن پیک ششم  از مردم درخواست داریم هرچه سریعتر نسبت به تزریق دوز سوم نیز اقدام  کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای واکسیناسیون کودکان در سطح استان اشاره کرد و افزود: از خانواده‌ها درخواست داریم برای واکسیناسیون کودکان  ۵ تا ۱۲ ساله خود نیز  اقدام کنند تا شاهد افزایش پوشش واکسیناسیون کودکان و دانش آموزان درهمه  نقاط استان باشیم.

برجویی به مشکل فرسوده بودن آمبولانس برخی مراکز بهداشتی درمانی استان بوشهر اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های این دانشگاه نوسازی آمبولانس های فرسوده در مراکز جامعه سلامت بویژه در نقاط دور افتاده و کمتر برخوردار این استان است و از  مشارکت خیرین سلامت برای نوسازی این آمبولانس ها نیز استقبال می کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بیان کرد: هم اکنون تعدادی از خانه‌های بهداشتی این استان  فرسوده و نیاز به بازسازی و نوسازی فوری دارند که امیداواریم با تامین اعتبار از منابع ملی و استانی و مشارکت خیرین سلامت این خانه‌های بهداشتی که حتی  ۴۰ سال قدمت دارند، نوسازی شود.
فرماندار دشتی  نیز این نشست به مشکلات کمبود نیروی انسانی و پزشک متخصص در مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: مرکز بهداشتی درمانی بخش شنبه و طسوج یکی از مراکز دور افتاده و دارای پراکندگی جمعیت است که با مشکل کمبود پزشک برای شبانه روزی شدن مواحه است.

علی بحرانی افزود: با توجه به بعد مسافت و دوری منطقه شنبه و طسوج  از مرکز شهرستان و پراکندگی و سخت گذر بودن تعدادی از روستاها  این بخش لازم است مرکز خدمات جامع سلامت شنبه هر چه سریعتر به مرکز شبانه روزی تبدیل شود.

وی از تلاش های کادر بهداشت و درمان دشتی در دوران کرونا قدردانی کرد و ادامه داد: کادر بهداشت و درمان با تلاش های شبانه روزی و جهادی و تقدیم چندین شهید سلامت نقش خود را در دوران کرونا بخوبی ایفا کردند و  توانستند این ویروس را در 6 پیک سخت و طاقت فرسا کنترل و مدیریت کنند.

وی به مشکلات مرکز جامع سلامت شهر بادوله نیز اشاره کرد و افزود: این مرکز نیز با کمبود نیرو  بهیار زن مواجه است که انتظارداریم هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود.

برچسب‌ها کرونا بوشهر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر شهرستان دشتی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بوشهر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر کرونا بوشهر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر شهرستان دشتی بهداشت و سلامت استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با بروز رسانی کردن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی‌ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

کد خبر 6089600

دیگر خبرها

  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود