Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@14:36:15 GMT

دیدار رقبای ایران با کمک داور ویدئویی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۷۵۹۷

دیدار رقبای ایران با کمک داور ویدئویی

دیدار تیم ملی فوتبال عراق با امارات در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با کمک داور ویدئویی برگزار می شود.

به گزارش مشرق، رایزنی های فدراسیون فوتبال عراق از ۶ ماه گذشته برای رفع تحریم فیفا از ورزشگاه های این کشور به نتیجه رسید و قرار شد تیم ملی عراق بازی های خانگی اش در انتخابی جام جهانی را در بغداد برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر خوشحال کننده برای رقیب ایران در انتخابی جام جهانی هرچند دیر بود و تنها دو بازی از مسابقات انتخابی جام جهانی باقی مانده ولی عراقی ها خیلی زود تکنولوژی VAR را به این کشور آوردند.

دیدار تیم ملی فوتبال عراق با امارات در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی بغداد برگزار خواهد شد.

در همین رابطه شبکه «الرابعه» عراق خبر داد برای اولین بار تکنولوژی کمک داور ویدئویی(VAR) در بازی تیم ملی این کشور با امارات استفاده خواهد شد.

طبق اعلام این رسانه عراقی یک شرکت ایتالیایی مورد تایید فیفا تکنولوژی VAR را در ورزشگاه بغداد نصب می کند و در روز بازی آماده بهره برداری خواهد بود.

این اقدام عراقی ها درحالیست که فدراسیون فوتبال ایران هم ۶ ماه پیش این تکنولوژی را آورد ولی به دلایل مختلف هنوز هم VAR در ایران اجرایی نشده ولی خیلی زود در عراق اجرایی شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت تیم ملی عراق تیم ملی مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت انتخابی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی