Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: جنگ اوکراین، درسی برای اهمیت قدرتمند شدن در ابعاد مختلف به ویژه دفاعی و هسته‌ای با ساختار بازدارندگی است. خبرگزاری میزان - امیر خلبان عزیز نصیرزاده در همایش دستاورد‌های علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، گفت: پیامبر اسلام (ص) جهاد مرکب متشکل از جهاد درونی، جهاد با اشراف و ابرقدرت‌ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را بعد از مبعوث شدن آغاز کردند، مقابل فتنه‌ها مقاومت کردند.

جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: اسلام امروز به یک جایگاه عظیم و رفیع رسیده است و ان شاءالله بیش از گذشته توسعه پیدا خواهد کرد.

نصیرزاده تأکید کرد: دفاع مقدس، واقعیت انکار ناپذیر در تاریخ معاصر ایران است و با انقلاب پیوستگی دارد. دفاع مقدس تمام‌شدنی نیست و تحولی اساسی در دنیا ایجاد کرد.

جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد. برخی از رویدادهای فعلی دنیا، حاصل بروز انقلاب و دقاع مقدس است و برای ادامه حیات و توسعه اسلام ناب و تمدن نوین اسلامی، باید به زوایای دفاع مقدس یپردازیم.

نصیرزاده اظهار داشت: دفاع قدس یک نعمت است، بروز و توسعه سپاه یکی از دستاورد‌های مهم تبلور یافته از دفاع مقدس است و محور بازدارندگی و افتخار بزرگ کشور است.

جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: امام راحل در انحلال ارتش در آغاز انقلاب مخالفت کرد، امروز ارتش به کلمه طیبه تبدیل شده است و از پیامد‌های دفاع مقدس و این نهاد‌ها با تغییر دامنه فتنه‌ها توسعه یافته است.

نصیرزاده تأکید کرد: از سال ۸۶ توطئه‌ها خنثی شده و جبهه مقاومت حاصل توسعه انقلاب اسلامی است.

جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: تولید سلاح و تجهیزات جبهه مقاومت را بومی سازی کردیم، این‌ها همه حاصل دفاع مقدس است و باید در ابعاد فرهنگی و اقتصادی به آن پرداخته شود، شریان اقتصادی در دفاع مقدس باز ماند.

نصیرزاده اظهار داشت: باید نگاه کاربردی به دفاع مقدس داشت. ابعاد آن باید استخراج شود و در حوزه‌های عاطفی، احساسی، اقتصادی و...  مورد توجه قرار بگیرد.

جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: گسستگی عجیبی بین برخی مدیران دولتی و نظامی وجود دارد و به توسعه اقتصاد کشور ضربه می‌زند و باید با دفاع مقدس آشنا شوند.

نصیرزاده تأکید کرد: راهبرد‌های مقام معظم رهبری عمل شود، مشکلات حل خواهد شد، هر جا ضعیف باشیم در دنیای امروز آسیب می‌بینیم و این راهبرد‌ها باید عملیاتی شود.

نصیرزاده اظهار داشت: جنگ اکراین، درسی برای اهمیت قدرتمند شدن در ابعاد مختلف به ویژه دفاعی و هسته‌ای با ساختار بازدارندگی است.

جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: مسائل ژئوپلتیک در دفاع مقدس برجسته است و باید آن را در بیان ریشه تهدید بیان کرد و اهمیت ویژه‌ای دارد.

نصیرزاده تأکید کرد: اقدامات بسیار خوبی در این زمینه شده است و ستاد کل از این راه حمایت می‌کند و دستاورد‌ها باید استخراج و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری تبدیل به علم شود.

وی اظهار داشت: باید توجه داشت بخش‌های محرمانه دستاورد‌های پژوهشگاه علوم و دفاع مقدس ترجمه نشود و مورد توجه قرار بگیرد.   بیشتر بخوانید: سردار سنایی‌راد: قدرت دفاعی ایران آینه خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه استکبار است

انتهای پیام/ برچسب ها: دفاع مقدس امیر سرتیپ نصیرزاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دفاع مقدس امیر سرتیپ نصیرزاده جانشین ستاد کل نیرو های مسلح نصیرزاده تأکید دستاورد ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس امروز جمعه ایده امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه را در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین رد کرد.

به گزارش ایسنا، اوایل این هفته، ماکرون در مصاحبه‌ای با اکونومیست گفت که در صورت درخواست کی‌یف، امکان اعزام نیرو به اوکراین را رد نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور فرانسه افزود: بسیاری از کشورهای اروپایی رویکرد فرانسه در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین را درک کرده و با آن موافقت کرده‌اند.

در همین حال کامرون در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: من سربازان ناتو را در کشور [اوکراین] نخواهم داشت، زیرا فکر می‌کنم این می‌تواند تشدید خطرناکی در وخامت اوضاع باشد.

این دیپلمات ارشد افزود که فکر نمی‌کند درست باشد که «سربازان ناتو سربازان روسی را بکشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس