Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 3 MB

سعید صمیمی‌نژاد، فعال بازرگانی در کشورهای CIS و اوراسیا در گفتگو با «نود اقتصادی»: دولت ارمنستان و بخش خصوصی مایل به خرید جوجه یک روزه از ایران بودند./ هلدینگ‌های بزرگ تولید تخم مرغ در ایران آماده صادرات بودند، اما دو نفر در وزارت جهاد کشاورزی جلوی صادرات را گرفتند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جوجه ریزی مرغ مرغداران کشتار جوجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران