Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:40:18 GMT

برخورد با کشتارکنندگان غیرمجاز در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۷۷۶۷

برخورد با کشتارکنندگان غیرمجاز در کرمانشاه

رضا سلیم ساسانی از برخورد با کشتار کنندگان غیرمجاز در کرمانشاه خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: روز گذشته گشت مشترک مقابله با کشتار غیرمجاز دام متشکل از نمایندگان بازرسی اتاق اصناف، دامپزشکی، مرکز بهداشت، یگان امداد، اداره اماکن، اجراییات و خدمات شهری شهرداری در کرمانشاه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این بازرسی ها دو لاشه گوسفند  و چهار دست کله پاچه و جگر همچنین مقداری آلایش دامی غیر مجاز کشف و با نظر کارشناسان امر غیر قابل مصرف تشخیص داده و معدوم شد.

سلیم ساسانی همچنین با اشاره به انجام بازدید از واحدهای صنفی سطح شهر، تصریح کرد: این بازرسی ها به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی در دو شیفت صبح و عصر انجام گرفت.

وی عنوان کرد: مجموعا ۲۶۰ واحد صنفی مورد نظارت قرار گرفتند و برای ۴۷ واحد متخلف پرونده تشکیل شد که به منظور اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه هدف از تشدید بازرسی ها را افزایش نظارت بر بازار و احقاق حقوق عامه مردم اعلام کرد.

سلیم ساسانی گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی موارد را از طریق شماره تلفن‌های ۳۸۲۵۸۸۴۰ یا  ۱۲۴ مدیریت بازرسی و نظارت استان کرمانشاه اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرند‌.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سلیم ساسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6092086

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند