Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:05:44 GMT

اجرای «خانه عروسک» از ۱۰ اسفند ماه

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۷۸۱۲

اجرای «خانه عروسک» از ۱۰ اسفند ماه

نمایش «خانه عروسک» نوشته هنریک ایبسن، با ترجمه بهاره آقاگل زاده و به کارگردانی یوسف محمدی، در آخرین دوره از اجراهای اسفند ماه ۱۴۰۰ در سالن شماره یک (ارائه) تماشاخانه آژمان به روی صحنه می‌رود. 

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه اثر، نمایش «خانه عروسک» نوشته هنریک ایبسن، با ترجمه بهاره آقاگل زاده و به کارگردانی یوسف محمدی، از ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک (ارائه) تماشاخانه آژمان به روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«خانه عروسک» چهارمین تجربه کارگردانی یوسف محمدی به شمار می‌رود که پیش از این، نمایش هایی همچون «پدر» و «این سو، آن سو» را به روی صحنه برده است.
در جدیدترین اثر گروه هنری رُخداد، بهناز سعیدی، احمد احمدی، فائزه قربان نژاد، امیرحسین سیّداسماعیل و رضا ملک زاده به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه داستان چنین آمده است:
«تو هرگز منو دوست نداشتی، فقط از این که به من ابراز عشق کنی لذّت می‌بردی، همین.»
بنا بر این گزارش، هنریک ایبسن در زمره بزرگ‌ترین استادان هنر تئاتر در جهان قرار می‌گیرد و تا به حال، آثار متعددی از این درام‌نویس نامدار در سطح دنیا به روی صحنه رفته است.
همچنین، گروه نمایشی برای سه روز نخست اجرا، ۲۰ درصد تخفیف برای مخاطبان تیوالی در نظر گرفته است.
دیگر عوامل اثر، عبارتند از:
تهیه کننده: یوسف محمدی، مجری طرح: مرضیه کاظمی، مدیر تولید و امور اجرایی: هانی افضلی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: شهاب شهبازی، منشی صحنه و مدیر صحنه: صوفیا محمّدخانی، طراح صحنه و لباس: شهاب شریفی، طراح چهره پردازی: ملیکا رمضانی، نور، صدا و انتخاب موسیقی: صادق مرادی، مدیر تبلیغات و روابط عمومی: پیام احمدی کاشانی، مشاور رسانه: پیام احمدی کاشانی و فرزاد جمشیددانایی، عکاس: پیام احمدی کاشانی، فرزاد جمشیددانایی، فهیمه علی بیگی و لیلا محرم پور، طراح گرافیک: مهدیه خدابنده لو، ساخت تیزر: فائزه قربان نژاد.
نمایش «خانه عروسک»، از ۱۰ اسفند ماه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک (ارائه) تماشاخانه آژمان به روی صحنه خواهد رفت و مخاطبان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت فروش بلیط تیوال به نشانی:  https://www.tiwall.com/p/aroosak.khaneو همچنین، گیشه تماشاخانه آژمان واقع در بلوارکشاورز، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، پلاک ۱۲ اقدام به خریداری بلیط نمایند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایش خانه عروسک تماشاخانه آژمان روی صحنه خانه عروسک یوسف محمدی اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، بیست و هشتم فروردین‌ ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری‌ ری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

 

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

 جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد