Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان گفت: فراخوان این مرحله از مسابقه از دی ماه منتشر شد و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه علمی تا پایان بهمن ماه فرصت ثبت‌نام در دبیرخانه را داشتند.

فاطمه عزیزی‌هرمز اظهار کرد: جلسه ارائه و داوری مرحله استانی ششمین دوره مسابقه ملی دفاع سه‌دقیقه‌ای پایان‌نامه در همدان با حضور 14 شرکت کننده در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سالن سینما دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: فرهاد سراجی استاد و عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا، علیرضا اسلامبولچی استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و علیرضا عقیقی استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور داوری این دوره از مسابقه را در همدان برعهده داشتند. 

عزیزی هرمز تصریح کرد: فائزه مصداقی دانش آموخته رشته روانشناسی تربیتی با پایان نامه «ساخت فیلم‌های کوتاه آموزشی؛ مسئولیت‌پذیری و بررسی تاثیر آن بر احساس کفایت و دانش مادران » و زهرا کردورکانه فارغ‌التحصیل رشته پرستاری گرایش داخلی جراحی با پایان نامه « بررسی تاثیر روغن اکالیپتوس بر درد و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به ارتریت روماتویید » برگزیدگان مرحله استانی این رویداد در همدان بودند.

وی بیان کرد: مسابقات ملی دفاع سه‌دقیقه‌ای از پایان‌نامه‌ها بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان با بیان اینکه این مسابقات از سال ۲۰۰۸ میلادی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا آغاز شده است، گفت: در حال حاضر این مسابقه در تعداد زیادی از دانشگاه‌های معتبر دنیا اجرا می‌شود و در ایران به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی این مسابقات از سال ۱۳۹۵  آغاز و تاکنون پنج دوره از آن برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مسابقه پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال سپاهان به نظر می‌رسید خیلی راحت‌تر از چیزی که اتفاق افتاد، موفق به شکست حریف دسته اولی خود شود که در رتبه سیزدهم لیگ آزادگان قرار دارد.

با این حال سپاهان که دل به گل کاوه رضایی در نیمه اول خوش کرده بود، در دقیقه 89 با شوتی کم نظیر غافلگیر شد و در حالی که همه در انتظار ضربات پنالتی بودند، سپاهانی‌ها با اشتباه بازیکن استقلال و کم تجربگی‌ای که انجام داد، به یک پنالتی رسید ودر دقیقه 117 گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

در واقع به همین دلیل هم بود که سیاوش اکبرپور در پایان مسابقه از عملکرد بازیکنانش رضایت داشت. سپاهان و استقلال ملاثانی از هیچ منظری قابل مقایسه با هم نیستند و بی‌شک برای اکبرپور که در سال‌های ابتدایی دوران مربیگری خود قرار داد، بازنده شدن مقابل تیم قدرتمند، پرستاره و متمول سپاهان رضایت‌خاطر و امیدواری به آینده‌ای را به همراه داشته که سبب شد در پایان مسابقه یکی یکی با سپاهانی‌ها گرم بگیرد و سپس به سمت بازیکنان خودی برود و به آنها بابت نمایشی که داشتند خسته نباشید بگوید.

ویدئو: 331136

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم