Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:13:12 GMT

رسول خطیبی مربی شایسته فوتبال ایران شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۷۸۹۵

رسول خطیبی مربی شایسته فوتبال ایران شد

گروه استان‌ها-بنابر اعلام کانون مربیان فوتبال ایران، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم به‌عنوان مربی شایسته سال فوتبال ایران انتخاب شد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، بنابر اعلام کانون مربیان فوتبال ایران، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم به‌عنوان مربی شایسته سال فوتبال ایران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبی که صعود به لیگ برتر را همراه با اراکی‌ها در کارنامه دارد، روی نیمکت تیم آلومینیوم اراک نیز نتایج درخشانی به دست آورد تا از سوی کانون مربیان ایران به‌ عنوان مربی شایسته فوتبال برگزیده شود.

رسول خطیبی: تیم ملی باید به دنبال بازی‌های دوستانه قوی با تیم‌های درجه یک باشدتست کرونای سرمربی آلومینیوم اراک منفی شدخطیبی به تمرینات آلومینیوم اراک بازگشت

به دنبال انتخاب خطیبی به عنوان مربی شایسته سال فوتبال ایران، باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم این موفقیت را به سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تبریک گفته است و همچنین برای این سرمربی روزهای پر از موفقیت و سربلندی را بر روی نیمکت آلومینیوم آرزو کرده است.

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عنوان مربی شایسته آلومینیوم اراک فوتبال ایران رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش سرمربی مشهور سال‌های نه جندان دور، با شغلی متفاوت به فوتبال بازگشت. مربی‌ای که پورتو را به قهرمانی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ هدایت کرد، تصمیم گرفت تا وارد بخش مدیریت در فوتبال شود.  

این قبلا یک فرضیه بود، اما اکنون رسمی شده است و ویاش بواش حداقل تا سال ۲۰۲۸ به عنوان رئیس باشگاه پورتو انتخاب شد. مربی سابق چلسی، تاتنهام، زنیت، شانگهای SIPG و المپیک مارسی به دوران ۴۲ ساله پینتو دا کوستا در پورتو در سمت ریاست باشگاه پورتو پایان داد و در انتخابات به عنوان رئیس باشگاه رای آورد.

تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت ۴۸ ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!