Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «فلش» در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از چهارم ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد کرد.   خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «فلش» در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از چهارم ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

فلش توسط دی‌سی فیلمز، دیسکو فکتوری و دابل دریم تولید شده‌است و به عنوان دوازدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به‌شمار می‌رود.

فیلم «فلش» به کارگردانی اندی موسکیتی از جمله آثار مهم سینمای هالیوود در سال جاری است، فیلم‌نامه این فیلم سینمایی توسط کریستینا هادسن به رشته تحریر درآمده است.

در این فیلم ازرا میلر در نقش بری آلن «فلش»، در کنار بازیگرانی همچون بن افلک، مایکل کیتون، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو و ران لیوینگستون حضور دارند. در فلش، آلن برای جلوگیری از قتل مادرش به زمان گذشته سفر می‌کند که این عمل وی عواقب ناخواسته‌ای را به همراه دارد.

فلش توسط برادران وارنر پیکچرز در ۴ نوامبر ۲۰۲۲، در ایالات متحده برنامه‌ریزی اکران شده‌است.

ازرا میلر در نقش فلش، عضو محققین صحنه جرم پلیس سنترال سیتی و از اعضای لیگ عدالت، بن افلک در نقش بروس وین «بتمن»، ثروتمندی منزوی در گاتهام و رهبر لیگ عدالت، مایکل کیتون در نقش بروس وین بتمن، نسخه مسن تری از بتمن از یک دنیای دیگر از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند.

همچنین ساشا کاله در نقش سوپرگرل، یک کریپتونی با قدرت‌ها و لباس مشابه سوپرمن، کرسی کلمونس در نقش آیریس وست، خبرنگار جنایی، ماریبل وردو در نقش نورا آلن و ران لیوینگستون در نقش هنری آلن دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

آندرِس مُوسکیِتی کارگردان این فیلم اصالتا آرژانتینی است،  او به عنوان بهترین کارگردان برای فیلم ماما و همچنین بهترین اقتباس از استیون کینگ برای فیلم آن شناخته شده‌است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای هالیوود فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # وحید شمسایی ، فوتسال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • دواین جانسون اتهامات اخیرش را رد کرد؛ گمانه‌زنی از آینده راک در WWE
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟