Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد پروهان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه شامگاه گذشته به وقوع پیوسته که با اعلام حادثه بلافاصله ۲ تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: تکنسین‌های اعزامی پنج مرد ۲۲ تا ۴۰ ساله را که دچار سوختگی‌های پنج تا ۴۰ درصد شدند را با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یکی از کارگران حادثه دیده ۳۵ ساله با سوختگی ۵۰ درصد درجه ۲ و سه برای ادامه درمان به تهران مراجعه کرد.

دکتر پروهان افزود: کارگر دیگر نیز با سوختگی ۴۰ درصد درجه سه در ناحیه دست‌ها، صورت و چشم، ۲ کارگر نیز با پنج و هفت درصد سوختگی در ناحیه صورت و چشم و یک کارگر هم سرپایی مداوا و مرخص شده است.

استان مرکزی دارای ۳۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری، ۳۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی و پنج پایگاه اورژانس موتوری و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

برچسب‌ها استان مرکزی کارگر سوختگی سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی کارگر سوختگی استان مرکزی کارگر سوختگی سازمان اورژانس کشور پایگاه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش در این همایش گفت: امروز از ۲۶۶ معلم بازنشسته در ناحیه دو اراک تجلیل شد.
فتحی افزود: در این روز ۱۱ معلم نمونه شهرستانی، استانی و یک معلم نمونه کشوری نیز تقدیر شد.
او ادامه داد: همچنین از ۹ نفر از معلمانی که در رشته‌های قرآنی حائز رتبه شدند، قدردانی شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش با اشاره به نقش معلمان و اهمیت و جایگاه آنان گفت: کلید اصلی کشور دست معلمان است و رسالت خطیر معلمان تربیت نسل آینده کشور است.

دیگر خبرها

  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر