Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن ارداقیان مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 102 شهروند قزوینی به صورت قطعی مبتلا به کووید 19 شده اند که از این میزان 69 نفر بستری شده اند.

وی افزود: در حال حاضر 304 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که حال 15 بیمار مساعد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارداقیان خاطر نشان کرد: در 24 ساعت گذشته متاسفانه 3 بیمار به صورت قطعی در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به ضرورت تزریق واکسن از شهروندان خواست تا هرچه سریع تر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی اعلام کرد :تا کنون 95.82 درصد جمعیت بالای 12 سال در استان دوز اول را تزریق کردند و این در حالی است که تنها 37.37 درصد جمعیت بالای 18 سال اقدام به تزریق دز سوم کرده اند.

ارداقیان یادآور شد: از ابتدای کرونا تا کنون 141 هزار و 769 نفر به صورت قطعی مبتلا به کرونا شده اند و 230 هزار و 38 نفر نیز مشکوک به ابتلا کرونا بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در پایان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 2795 قزوینی به صورت قطعی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان قزوین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صورت قطعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ ژاله چیان گفت: آمار‌های ثبت شده نشان می‌دهد در ازای هر ۱۳۶ مرد فوت شده در استان ۱۰۰ نفر خانم فوت شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت در استان به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.


مدیرکل ثبت احوال استان ادامه داد: ۹۸.۳ درصد فوتی‌های استان طی سال گذشته در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.

ژاله چیان گفت: یکی از موضوعاتی که از چند سال گذشته در ثبت احوال استان پیگیری می‌شود، بحث الکترونیکی شدن خدمات است.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با همین موضوع سامانه " سهیم " راه‌‎اندازی شده است، ادامه داد: این درگاه خدمات یکپارچه الکترونیک مبتنی بر تلفن همراه نیز طراحی و ارائه و در دسترس عموم قرار داده شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان