Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس هیات تکواندو استان البرز گفت: خانم‌ها پروین بیدکی وآتوسا فرهمند جایگاه دوم و چهارم برترین مربیان کشور در رشته تکواندو در سال ۱۴۰۰  را از آن خود کردند.

نعمت خلیفه در گفت و گو با ایسنا گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از بانک اطلاعاتی فدراسیون تکواندو که هرساله در پایان سال انجام می‌شود، مربیانی که در طول سال بیشترین جذب تکواندوکار را داشته باشند به عنوان ۱۰ مربی برتر سال در رنکینگ فدراسیون تکواندو معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در حال حاضر رنکینگ مربیان خانم از سوی فدراسیون اعلام شده که از استان البرز خانم‌ها پروین بیدکی و آتوسا فرهمند عنوان جایگاه دوم و چهارم برترین مربیان کشور در رشته تکواندو در سال ۱۴۰۰  را از آن خود کردند و به زودی در بخش آقایان نیز نفرات برتر از سوی فدراسیون معرفی خواهند شد.

رئیس هیات تکواندو استان البرز اظهارکرد: هیات تکواندو استان البرز در صدر جذب بیشتر ورزشکار بین هیات‌های ورزشی استان البرز است .

وی ادامه داد : بر اساس آخرین اطلاعاتی دریافتی از بانک اطلاعاتی فدراسیون تکواندو بیش از ۵۴  هزار تکواندوکار تحت نظر ۱۲۰۰  مربی خانم و آقا در استان البرزآموزش می‌بینند.

رئیس هیات تکواندو استان البرز تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های تکواندوکاران نداشتن خانه تکواندو است.

وی گفت: برای برگزاری مسابقات باید هزینه‌های زیادی برای اجاره سالن به پیمانکاران بپردازیم.

خلیفه از حضورتکواندوکاران البرزی در مسابقات آسیایی تکواندو خبر داد و افزود: این مسابقات به میزبانی ایران و در شهر تهران برگزار خواهد شد و تکواندوکاران البرزی  در این مسابقات حضور پررنگی خواهد داشت.

 رئیس هیات تکواندو استان البرز خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات آزاد تکواندو همزمان با مبعث پیامبر(ص)، برگزاری کلاس‌های مربیگری سطح دو، مسابقات نهایی لیگ تکواندو در بخش نونهالان و مسابقات هان مادانگ از دیگر برنامه‌های پیش روی این هیات تا پایان سال جاری است .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی