Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاکنون ۶ میلیون دانشجو از دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور فارغ التحصیل شده اند.

محمد مهدی فداکار، ۹ اسفندماه، در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره آواها و نواهای نبوی خراسان شمالی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار شد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تاکنون ۶ میلیون دانشجو از دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور فارغ التحصیل شده اند، اظهار کرد: عمق بخشی به فعالیت های آموزشی، فرهنگی، دینی و فناورانه مورد نیاز کشور در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موسسه فرهنگی هنری امامت و ولایت به عنوان بازوی دینی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی عمل می‌کند، افزود: این ظرفیت از سوی دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شد و برنامه‌های اجرایی در سال جاری با همکاری ۱۰ استان انجام شد که در سال آینده ۳۰ استان در اجرای برنامه‌های این موسسه همکاری خواهند داشت.

فداکار ادامه داد: اجرای چنین جشنواره‌هایی طی سال‌های آینده نیز ادامه پیدا می‌کند و به طور قطع از این موسسه نیز حمایت مالی مناسبی انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص افزایش حقوق کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: طی سال جاری افزایش حقوق کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی بیش از دولت انجام شد که کارکنان حدود ۴۰ درصد افزایش حقوق داشتند.

وی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، اضافه کرد: افزایش حقوق سال آینده نیز هنوز مشخص نشده است.

معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تأکید کرد: اقدامات مربوط به فرآیند مالی در دانشگاه آزاد نیز به صورت آنلاین و مجازی انجام می‌شود که امکان رصد اقدامات به صورت لحظه ای ایجاد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جشن فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالی دانشگاه آزاد اسلامی افزایش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با برپایی تجمع خودجوش از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز یکشنبه، نهم اردیبهشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در تجمعی خودجوش حمایت خود را از دانشجویان معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان تجمع کننده برخورد با تجمع‌های انسان دوستانه و مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و این نوع برخورد را نقض حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای مدعی دموکراسی دانستند.

دانشجویان در این تجمع با شعار دادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم اعلام کردند.

کد خبر 748894

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند