Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@17:15:20 GMT

اعلام روز شمار هفته تربیت اسلامی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۸۶۶۴

اعلام روز شمار هفته تربیت اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، عناوین روزشمار هفته تربیت اسلامی را منتشر کرد.

روز شمار هفته تربیت اسلامی بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به این شرح است؛

یکشنبه، ۸ اسفندماه: امور تربیتی، تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از مربیان برگزیده و تجلیل از خانواده شهدای امور تربیتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه، ۹ اسفندماه: امور تربیتی، پرچمدار گفتمان و جهاد تبیین در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به ساحت تربیت سیاسی و اجتماعی.

سه شنبه، ۱۰ اسفندماه: مربیان امور تربیتی، راهنمایان متربیان در مسیر تربیت با تأسی به سیره تبلیغی رسول گرامی اسلام، با توجه به ساحت اعتقادی، عبادی، اخلاقی.

چهارشنبه، ۱۱ اسفندماه: امور تربیتی، شادابی، نشاط آفرینی و ارتقای سلامت روانی، اجتماعی با استفاده از تشکل‌های دانش آموزی، با توجه به ساحت زیستی و بدنی.

پنج شنبه، ۱۲ اسفندماه: امور تربیتی، فرهنگ، هنر و ادبیات متعالی ایران اسلامی با توجه به ساحت زیبایی شناختی و هنر.

جمعه، ۱۳ اسفندماه: امور تربیتی، تحکیم فضائل اخلاقی و انس با قرآن کریم، اقامه نماز جماعت و نماز جمعه با توجه به ساحت اعتقادی، عبادی، اخلاقی.

شنبه، ۱۴ اسفندماه: امور تربیتی، بسط فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی با تاکید بر صرفه جویی و استفاده بهینه از مواهب خدادادی با توجه به ساحت تربیت.

کد خبر 5435656

منبع: مهر

کلیدواژه: تعلیم و تربیت اسلامی امور تربیتی آموزش و پرورش شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی شورای شهر تهران آلودگی هوا پلیس راهور هلال احمر جمهوری اسلامی ایران میراث فرهنگی عزت الله ضرغامی علیرضا زاکانی کلاهبرداری اینترنتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علی القاصی مهر قوه قضاییه گردشگری توجه به ساحت امور تربیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر افزایش یافت.

این وزارتخانه همچنین افزود که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شده است که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر زخمی شدند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه، پیکرهای شماری از شهدا هنوز زیر آوار و در خیابان ها انباشته شده است و هلال احمر و نیروهای دفاع مدنی از دسترسی به مجروحان و نجات آنها ناتوان هستند.

کد خبر 6095746

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد بانجول ترک کرد
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری