Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:40:55 GMT

مشکل معلمان خرید خدمت در قزوین حل شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۸۷۴۷

مشکل معلمان خرید خدمت در قزوین حل شد

نقی سیاهکالی مرادی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از پیگیری جدی برای رفع مشکل پرداخت حقوق و بیمه معلمان خرید خدمات آموزشی و تعیین تکلیف وضعیت استخدام آن‌ها در استان خبر داد.

در سال ۹۳ آموزش و پرورش برای جبران کمبود معلم در مناطق محروم و کاهش بخشی از هزینه‌ها اقدام به جذب معلمان خرید خدمات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور ۲۱۰ نفر معلم خرید خدمت در استان قزوین از همان سال همپای معلمان رسمی در مدارس مشغول تدریس شدند که در ماه‌های اخیر نسبت به تبعیض‌هایی که در بحث معیشت و حقوق آن‌ها وجود داشت اعتراض داشتند.

همچنین سال گذشته ۷۰ نفر از معلمان برای تامین نیاز‌های آموزشی از طریق خرید خدمات جذب شده بودند که بعد‌ها این افراد مازاد شناخته شدند و دستور تعدیل آن‌ها صادر گردید.

در ماه‌های اخیر با پیگیری‌های صورت گرفته تعدیل نیروی این افراد مرتفع شد و حقوق، مزایا و بیمه معلمان خدمات آموزشی استان از ابتدای مهرماه تا پایان خرداد به صورت کامل پرداخت خواهد شد و تمام معوقات این افراد در حال بررسی بوده و پیش از سال جدید تسویه خواهد شد.

۵۷ نفر از این نیرو‌های خرید خدمات آموزشی از طریق قانون تعیین تکلیف ایثارگران استخدام شدند و با طی روال اداری در ردیف پرسنلی سازمان قرار می‌گیرند.

رتبه بندی معلمان بر اساس سند تحول بنیادین نظام آموزشی، یکی از موضوعات مهمی است که در جهت بهبود سطح معیشتی معلمان و در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان بسیار مهم می‌باشد که در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد و به زودی انجام خواهد شد.

استان قزوین دارای ۲۵۳ هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که بیش از ۱۷ هزار فرهنگی کار آموزش این دانش آموزان را بر عهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معلمان آموزش و پرورش مناطق محروم خرید خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد آلمان شگفتی آفرید

یک نظرسنجی نشان داد که بخش خصوصی آلمان در ماه آوریل به طور غیرمنتظره‌ای به رشد بازگشت که ناشی از افزایش قابل‌توجه فعالیت در بخش خدمات این کشور بود.

به گزارش ایسنا، شاخص مدیران خرید ترکیبی آلمانی که توسط S&P Global گردآوری شده است، در این ماه از ۴۷.۷ در ماه مارس به ۵۰.۵ افزایش یافت. این بالاتر از پیش‌بینی نظرسنجی رویترز از ۴۸.۵ و اولین قرائت بالای ۵۰ بود که نشان‌دهنده رشد در ۱۰ ماه آینده است. شاخص مدیران خرید ترکیبی، بخش‌های خدمات و تولیدی را که مجموعاً بیش از دو سوم اقتصاد آلمان را تشکیل می‌دهند، ردیابی می‌کند.

کارشناسان اظهار کردند که با توجه به آمار شاخص مدیران خرید، تخمین می‌زنیم که تولید ناخالص داخلی ممکن است پس از رشد تخمینی ۰.۱ درصدی در سه ماهه اول، در سه ماهه دوم ۰.۲ درصد افزایش یابد.

سیروس د لا روبیا، اقتصاددان ارشد بانک تجاری هامبورگ گفت شاخص بخش خدمات در این ماه از ۵۰.۱ در ماه مارس به ۵۳.۳ رسید که بالاترین میزان در ۱۰ ماه گذشته و بالاتر از پیش بینی ۵۰.۵ بود. د لا روبیا گفت بخش خدمات ممکن است به عنوان یک کاتالیزور برای اقتصاد کلی عمل کند.

این نظرسنجی نشان داد اگرچه تولید همچنان در انقباض باقی مانده است، اما میزان کاهش تولید کارخانه نزولی شده و اعتماد تولیدکنندگان کالا به بالاترین حد خود در یک سال گذشته رسیده است. شاخص مدیران خرید تولیدی از ۴۱.۹ در ماه قبل به ۴۲.۲ افزایش یافت، اگرچه این شاخص کمتر از پیش بینی ۴۲.۸ در نظرسنجی رویترز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران